Ülkemizde örgün eğitim içerisinde yer alan "din öğretimi" meselesinde önemli gelişmeler
kaydediimiş olmakla birlikte bunun yeterli olduğunu söylemek mümkün değildir.
Yetişmekte olan neslin din eğitimi halen büyük ölçüde ailelere kalmakta, buna kar
şılık ailelerin büyük çoğunluğu bu sorumluluğu yerine getirecek donanıma sahip bulunmamaktadır.
Bu makalenin amacı din eğitimi konusunda aüelere ve onlara yardımcı olabilecek
çevrelere bazı öneriler sunmaktır. Bu makalede okul çağı çocukları (6-İ2 yaşlar)
ele alınmış ve öncelikle okul çağı çocuklarının genel gelişim özellikleri ile dinî gelişim
özellikleri üzerinde durulmuş sonra da bu gelişim özelliklerine uygun birdin eğitimi için
ailelere düşen görevler ve bu konuda dikkat edilmesi gereken temel ilkeler incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 19, 2012 |
Published in Issue | Year 2008 Issue: 17 |