BibTex RIS Kaynak Göster

D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE'DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU

Yıl 1990, Cilt: 18 , 39 - 50, 24.02.2012
Yıl 1990, Cilt: 18 , 39 - 50, 24.02.2012
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Toker Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 24 Şubat 2012
Gönderilme Tarihi 24 Şubat 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 18

Kaynak Göster

APA Toker, M. (2012). D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU. Studies in Psychology, 18, 39-50.
AMA Toker M. D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU. Studies in Psychology. Şubat 2012;18:39-50.
Chicago Toker, Mehmet. “D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU”. Studies in Psychology 18, Şubat (Şubat 2012): 39-50.
EndNote Toker M (01 Şubat 2012) D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU. Studies in Psychology 18 39–50.
IEEE M. Toker, “D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU”, Studies in Psychology, c. 18, ss. 39–50, 2012.
ISNAD Toker, Mehmet. “D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU”. Studies in Psychology 18 (Şubat 2012), 39-50.
JAMA Toker M. D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU. Studies in Psychology. 2012;18:39–50.
MLA Toker, Mehmet. “D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU”. Studies in Psychology, c. 18, 2012, ss. 39-50.
Vancouver Toker M. D2 DİKKAT TESTİNİN TÜRKİYE’DE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE STANDARDİZASYONU. Studies in Psychology. 2012;18:39-50.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680