İlkögretim besinci sınıf ögrencilerinin BİT okuryazarlık düzeylerinin incelendigi bu arastırmada, genel tarama modeli kullanılmıstır. Arastırmanın evrenini, Diyarbakır il merkezindeki ilkögretim besinci sınıf ögrencileri olusturmaktadır. Veriler, arastırmacılar tarafından gelistirilen Evdeki BİT Erisim Olanakları ve Kullanım Durumu Anketi ve BİT Okuryazarlık Testi ile toplanmıstır. Arastırma sonuçlarına göre, evdeki BİT erisim olanakları açısından, kız ögrencilerle erkek ögrenciler arasında, erkek ögrencilerin lehine anlamlı fark bulunmaktadır (p
In this study investigating fifth grade students' ICT access facilities at home, and ICT literacy level, survey method was used. The universe of this study is fifth grade students of primary schools in Diyarbakır. The data were collected by ICT Access Facilities Questionnaire and ICT Literacy Test developed by researchers. According to results of this study, there is a significant difference between male and female students in favor of male students in terms of ICT access facilities at home (p
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 2 Sayı: 2 |