Araştırmanın amacı özel eğitimde matematik öğretim ili
ilgili 2014-2019 yılları arasında yapılmış olan çalışmaların içerik eğilimlerinin
belirlenmektedir. Mevcut araştırmaların ulaşmak için Google Akadenik ve
DergiPark internet sitesi veri tabanları kullanılmıştır. Bu veri tabanlarına, “matematik
öğretim”, “matematik beceriler”, „özel gereksinimli olan
çocuklar”, “uygulama araştırmalar”, gibi anahtarı
kelimeler kullanılarak veri tabanları kullanılmıştır. İnceleme sonucunda 2014-2019
yıllar arasında yapılan 18 çalışmaya ulaşabilmektedir. Bu çalışmada, hem tez
hemde tezden üretilen makaleleri elde edilmiştir. Elde edilen veriler tablolar
ve grafikler ile sunulmuştur.
Araştırmanın amacı özel eğitimde matematik öğretim ili
ilgili 2014-2019 yılları arasında yapılmış olan çalışmaların içerik eğilimlerinin
belirlenmektedir. Mevcut araştırmaların ulaşmak için Google Akadenik ve
DergiPark internet sitesi veri tabanları kullanılmıştır. Bu veri tabanlarına, “matematik
öğretim”, “matematik beceriler”, „özel gereksinimli olan
çocuklar”, “uygulama araştırmalar”, gibi anahtarı
kelimeler kullanılarak veri tabanları kullanılmıştır. İnceleme sonucunda 2014-2019
yıllar arasında yapılan 18 çalışmaya ulaşabilmektedir. Bu çalışmada, hem tez
hemde tezden üretilen makaleleri elde edilmiştir. Elde edilen veriler tablolar
ve grafikler ile sunulmuştur.
matematik öğretimi özel eğitim özel gereksinimli çocuklar döküman incelenmesi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi |
Bölüm | Twice Exceptionality/Special Education |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Ağustos 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 6 Sayı: 2 |