BibTex RIS Kaynak Göster

Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 1, 62 - 75, 01.04.2009

Öz

Kaynakça

  • Bozkurt, İ., İletişim Odaklı Pazarlama, 2. Baskı, İstanbul: MediaCat, 2005, s.318.
  • Bülbül, A.R., Halkla İlişkiler, 2. Baskı, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2004, s.76-77.
  • Bülbül, a.g.e., s.78.
  • Sandler, M. N. And Shani, D., Olympic Sponsorship Vs. ‘‘ Ambush’’ Marketing: Who Gets The Gold?, Journal of Advertising Research August/September 1989, 29,4, pp. 10
  • Ömer Baybars Tek, Engin Özgül, Modern Pazarlama İlkeleri, İzmir:Birleşik Matbaacılık,2005, s.749.
  • Crimmins, J. And Horn, M.,Sponsorship:From Management Ego Trip To Marketing Success, Journal of Advertising Research July/ August 1996, 36,4, pp. 12
  • Bozkurt, a.g.e., s.315.
  • Cameron, N., Understanding Sponsorship And Its Measurement Implications, Journal Of Sponship, 2,2,PP.133.
  • Budak, G. ve Budak, G., Halkla İlişkiler, 4. Baskı, İzmir:Barış Yayınları, 2004, s.233.
  • Thwaites, D. And Carruthers, A., Practical Applications Of Sponsorship Theory: Emprical Evidence From English Club Rugby, Journal Of Sport Management 1998,12, pp. 204.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.233.
  • Okay, A. ve Okay, A., Halkla İlişkiler,2. Basım,İstanbul: Der Yayınevi, 2005, s.440- 441.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.234.
  • Okay, a.g.e., s.441-443.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.239-241.
  • Peltekoğlu, F.,B. Halkla İlişkiler Nedir, 4. Baskı,İstanbul: Beta Basım Yayım,2005, s.291
  • Okay, a.g.e., s.444.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.241.
  • Okay, a.g.e., s.445.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.241-242.
  • Okay, a.g.e., s.447-449.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.242.
  • Okay, a.g.e., s.453.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.242-243.
  • Okay, a.g.e., s.456.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.243-245.
  • Okay, a.g.e., s.459-460.

Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi

Yıl 2009, Cilt: 5 Sayı: 1, 62 - 75, 01.04.2009

Öz

companies often use sponsorship activities, which is one of the elements of marketing mix. Sponsorship has three main aim for the purpose of public relations, advertisement and marketing. Because of creating more awareness over target group and being convincing, sponsorship is very effective

Kaynakça

  • Bozkurt, İ., İletişim Odaklı Pazarlama, 2. Baskı, İstanbul: MediaCat, 2005, s.318.
  • Bülbül, A.R., Halkla İlişkiler, 2. Baskı, Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2004, s.76-77.
  • Bülbül, a.g.e., s.78.
  • Sandler, M. N. And Shani, D., Olympic Sponsorship Vs. ‘‘ Ambush’’ Marketing: Who Gets The Gold?, Journal of Advertising Research August/September 1989, 29,4, pp. 10
  • Ömer Baybars Tek, Engin Özgül, Modern Pazarlama İlkeleri, İzmir:Birleşik Matbaacılık,2005, s.749.
  • Crimmins, J. And Horn, M.,Sponsorship:From Management Ego Trip To Marketing Success, Journal of Advertising Research July/ August 1996, 36,4, pp. 12
  • Bozkurt, a.g.e., s.315.
  • Cameron, N., Understanding Sponsorship And Its Measurement Implications, Journal Of Sponship, 2,2,PP.133.
  • Budak, G. ve Budak, G., Halkla İlişkiler, 4. Baskı, İzmir:Barış Yayınları, 2004, s.233.
  • Thwaites, D. And Carruthers, A., Practical Applications Of Sponsorship Theory: Emprical Evidence From English Club Rugby, Journal Of Sport Management 1998,12, pp. 204.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.233.
  • Okay, A. ve Okay, A., Halkla İlişkiler,2. Basım,İstanbul: Der Yayınevi, 2005, s.440- 441.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.234.
  • Okay, a.g.e., s.441-443.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.239-241.
  • Peltekoğlu, F.,B. Halkla İlişkiler Nedir, 4. Baskı,İstanbul: Beta Basım Yayım,2005, s.291
  • Okay, a.g.e., s.444.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.241.
  • Okay, a.g.e., s.445.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.241-242.
  • Okay, a.g.e., s.447-449.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.242.
  • Okay, a.g.e., s.453.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.242-243.
  • Okay, a.g.e., s.456.
  • Budak ve Budak, a.g.e., s.243-245.
  • Okay, a.g.e., s.459-460.
Toplam 27 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Karadeniz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Karadeniz, M. . (2009). Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi. Journal of Naval Sciences and Engineering, 5(1), 62-75.