Bu çalışmanın amacı; hizmet kavramının altında özellikle kalite ölçülmesinde anahtar niteliğindeki değer kavramının zaman içerisinde boyut değiştirmesine dönük olarak literatüre sonradan giren ortak değer yaratma kavramının tüketiciler ve işletmeler için irdelenmesi ve ortak değer yaratma kavramının pazarlama disiplinindeki uygulamalarının kavramsal bir bakış açısıyla değerlendirmesidir. Çalışmada öncelikle değer kavramı üzerinde durularak, sonrasında ortak değer yaratma kavramı ve bu kavram Prahalad ve Ramaswamy’in geliştirdiği Dart Modeli ile detaylandırılmıştır. Sonuç kısmında işletmelerin ortak değer yaratma üzerinden sağlayacakları üstünlükler üzerinde durulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2024 |
Gönderilme Tarihi | 5 Haziran 2024 |
Kabul Tarihi | 3 Ağustos 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 9 Sayı: 2 |
Dergiye gönderilen tüm makaleler, değerlendirme sürecinden önce intihal programıyla kontrol edilmektedir.
Yayınlanan tüm makalelere DOI numarası verilmektedir.
JOMELIPS
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC
BY-NC- SA 4.0) altında çalışmaktadır.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/