BibTex RIS Kaynak Göster

HEDEF KİTLEYE ULAŞMADA ETKİLİ BİR ARAÇ: SPONSORLUK

Yıl 2001, Cilt: 2 Sayı: 1, 97 - 106, 12.05.2014

Öz

Halkla ilişkilerde etkili bir araç olarak kullanılan sponsorluk köklerini geçmişteki uygulamalarda bulmaktadır. Geçmişte koruma ve destekleme faaliyeti olarak gelişen sponsorluk, günümüz ticaret ortamında halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama karmasının ihtiyaçlarına cevap veren bir faaliyet olarak görülmektedir. Sponsorluk faaliyeti spor, kültür-sanat, sosyal ve macera-seyahat alanlarında gerçekleşmekte, kuruluşlar hedef kitleleri ve amaçları doğrultusunda kendilerine uygun olan alanlarda sponsor olmaktadırlar. Buradan hareketle çalışmada, sponsorluk kavramının anlam ve kapsamı üzerinde durularak sponsorluk faaliyetinin gerçekleştirildiği alanlar örneklerle açıklanmaya çalışılacaktır. Ayrıca sponsorluğun toplum ve kuruluşlar açısından yararları incelenerek, kuruluşların sponsor olmadan önce dikkat etmesi gereken unsurlar ve beklentiler ele alınacaktır. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Erdem Taşdemir Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 2 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Taşdemir, E. (2014). HEDEF KİTLEYE ULAŞMADA ETKİLİ BİR ARAÇ: SPONSORLUK. Selçuk İletişim, 2(1), 97-106. https://doi.org/10.18094/si.31512