Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Basın ve Yayın Bölümü ilk ve son dönem öğrencilerinin basına olan ilgi düzeyleri arasındaki karşılıklı ilişkilerin tanımlanmasının amaçlandığı bu alan araştırmasında genel olarak öğrencilerin haberleri takip etme yöntemleri, gazete okuma sıklıkları, gazete okumaya ayırdıkları zaman, okumayı tercih ettikleri gazeteler ve okudukları gazetelere duydukları güven bazında değerlendirmelerde bulunulmuştur. İletişim eğitimi konusundaki tartışmalara yeni bir veri sağlaması açısından önemli olan bulgular, iki grup arasındaki ilişkinin birbirine yakınlığını ortaya koyarken, farklılıklar daha çok cinsiyet ve gelir gibi diğer değişkenler bazında ortaya çıkmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 14 Mayıs 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 3 Sayı: 1 |