BibTex RIS Kaynak Göster

Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 3, 259 - 267, 01.09.2006

Öz

Kaynakça

  • Eşme, İ. 2004. http://www.maltepe.edu.tr/basinda/ makaleler/isaesmeradikal04.asp
  • McCullagh, P., ve Nelder, J. A., 1989. Generalized Linear Models, New York: Chapman & Hall.
  • Öbak, 2001. http://www.akdeniz.edu.tr/obak/ newmain_dosyalar/etkinlik
  • SAS Institute Inc., SAS OnlineDoc®, Version 8.2, Cary, NC, USA, 1999.
  • Ülger, P ve Gönülol, E. 2006. Tarımsal Yüksek Öğretimde Yeniden Yapılanmanın Gereği. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi 3(1) 25-31.
  • Yılmaz, B., 2000. Reading and library usage habits of the students whose mother tongue is Turkish in Vienna, Austria. 66th IFLA Council and General Conference, Jerusalem, Israel, 13-18 August

Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma

Yıl 2006, Cilt: 3 Sayı: 3, 259 - 267, 01.09.2006

Öz

Fakültesinde uygulamaların arttırılmasını isteyen öğrencilerin oranı %87’dir. Bu durum öğrencilerin çoğunluğunun il merkezlerinden gelişi ve tarımsal faaliyetlere uzak oluşlarından kaynaklanmaktadır. Öğrencilerin %72’si Ziraat Fakültesini bitirdikten sonra işsiz kalacağına kesin gözüyle bakmaktadır. Neden olarak, ülkede işsiz Ziraat Mühendislerinin çok oluşu ve çevrenin Ziraat Mühendislerine olumsuz bakış açısı gösterilmektedir. Özel sektörde çalışmak isteyenlerin, işsiz kalacağını düşünen veya kamu sektöründe çalışmayı düşünenlere göre, eğitime inanma ve tarımsal yayımları takip gibi konularda daha bilinçli oldukları görülmüştür (P

Kaynakça

  • Eşme, İ. 2004. http://www.maltepe.edu.tr/basinda/ makaleler/isaesmeradikal04.asp
  • McCullagh, P., ve Nelder, J. A., 1989. Generalized Linear Models, New York: Chapman & Hall.
  • Öbak, 2001. http://www.akdeniz.edu.tr/obak/ newmain_dosyalar/etkinlik
  • SAS Institute Inc., SAS OnlineDoc®, Version 8.2, Cary, NC, USA, 1999.
  • Ülger, P ve Gönülol, E. 2006. Tarımsal Yüksek Öğretimde Yeniden Yapılanmanın Gereği. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi 3(1) 25-31.
  • Yılmaz, B., 2000. Reading and library usage habits of the students whose mother tongue is Turkish in Vienna, Austria. 66th IFLA Council and General Conference, Jerusalem, Israel, 13-18 August
Toplam 6 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

A. Demir A. Pala H. Baytekin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2006
Gönderilme Tarihi 2 Kasım 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Baytekin, A. D. A. P. H. (2006). Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi, 3(3), 259-267.
AMA Baytekin ADAPH. Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma. JOTAF. Eylül 2006;3(3):259-267.
Chicago Baytekin, A. Demir A. Pala H. “Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri Ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma”. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi 3, sy. 3 (Eylül 2006): 259-67.
EndNote Baytekin ADAPH (01 Eylül 2006) Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi 3 3 259–267.
IEEE A. D. A. P. H. Baytekin, “Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma”, JOTAF, c. 3, sy. 3, ss. 259–267, 2006.
ISNAD Baytekin, A. Demir A. Pala H. “Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri Ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma”. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi 3/3 (Eylül 2006), 259-267.
JAMA Baytekin ADAPH. Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma. JOTAF. 2006;3:259–267.
MLA Baytekin, A. Demir A. Pala H. “Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri Ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma”. Tekirdağ Ziraat Fakültesi Dergisi, c. 3, sy. 3, 2006, ss. 259-67.
Vancouver Baytekin ADAPH. Ziraat Fakülteleri Öğrencilerinin Sosyal Yapıları, Eğilimleri ve Sorunları Üzerinde Bir Araştırma. JOTAF. 2006;3(3):259-67.