BibTex RIS Kaynak Göster

Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama

Yıl 2005, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2005

Öz

Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama

Yıl 2005, Cilt: 5 Sayı: 1, - , 01.03.2005

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Prof. Dr. Emin Zeki Başkent Bu kişi benim

Arş. Gör. Sedat Keleş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Başkent, P. D. E. Z., & Keleş, A. G. S. (2005). Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, 5(1).
AMA Başkent PDEZ, Keleş AGS. Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. Mart 2005;5(1).
Chicago Başkent, Prof. Dr. Emin Zeki, ve Arş. Gör. Sedat Keleş. “Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 5, sy. 1 (Mart 2005).
EndNote Başkent PDEZ, Keleş AGS (01 Mart 2005) Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 5 1
IEEE P. D. E. Z. Başkent ve A. G. S. Keleş, “Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama”, Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 5, sy. 1, 2005.
ISNAD Başkent, Prof. Dr. Emin Zeki - Keleş, Arş. Gör. Sedat. “Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 5/1 (Mart 2005).
JAMA Başkent PDEZ, Keleş AGS. Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2005;5.
MLA Başkent, Prof. Dr. Emin Zeki ve Arş. Gör. Sedat Keleş. “Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 5, sy. 1, 2005.
Vancouver Başkent PDEZ, Keleş AGS. Çağdaş Orman Amenajmanı Planlama Yaklaşımı: Konumsal Planlama. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2005;5(1).

14178  14179       14165           14166           14167            14168