Müşteri memnuniyeti bir işletmenin varoluş ve yaşamını devam ettirme şansını ortaya koyar. Özellikle müşteri ile işletme çalışanının pek çok ortamda yüz yüze geldiği ve etkileşim içinde olduğu turizm ve seyahat acentelerinin çalışan tatmin düzeyi ile buralardan hizmet alan müşterilerin memnuniyeti arasındaki ilişki Doğu Akdeniz bölgesinde bulunan Kahramanmaraş ili temel alınarak araştırılmıştır. Anket yöntemi kullanılarak yapılan araştırmada turizm ve seyahat acentelerinden hizmet satın alan müşterilerin kaliteli hizmet beklediğini ve bu kaliteli hizmeti verecek olan çalışanların çoğunun yaptıkları işi severek yaptıklarını ancak çalışma koşullarında yapılacak çeşitli iyileştirmelerle işlerinden tatmin olma düzeylerinin artırılması gereğini ortaya koymuştur
Müşteri memnuniyeti İş tatmini Çalışma koşulları Hizmet kalitesi Seyahat acentaları
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 2007 Sayı: 1 |