BibTex RIS Kaynak Göster

Muhasebe Meslek Elemanlarının Sundukları Hizmetlerin Mükellefleri Tatmin Eden Özelliklerini Belirlemeye Yönelik Ampirik Bir Çalışma

Yıl 2007, Cilt: 2007 Sayı: 1, 244 - 252, 01.03.2007

Öz

Kaynakça

  • AYSAN,Mustafa A.: À History of The Accounting Profession In Turkey,17.World Congress of Accounting,Nowember,2006,İstanbul
  • AKDOĞAN, Habib : Muhasebe Mesleğinde Toplam Kalite Yönetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Etik İlişki, Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi,Sayı.14
  • ALTINTAŞ,Murat Hakan :Tüketici Davranışları Müşteri Tatmininden Müşteri Değerine, Alfa Basım Yayın., İstanbul, 1997
  • BARSKY,Jonathen,LABOAGH,Richard: A Strategy for Custoner Satisfaction The Cornell HRAQuarterly,1992
  • BARRY.J.Rabin,GRİFFIN,Mitch: The Nature of Satisfaction An Updated Examination and Analysis,Journal of Business Research 41., 1998
  • BAŞ, Türker : Anket Nasıl Hazırlanır? Anket Nasıl Uygulanır?, Anket Nasıl değerlendirilir?, Ankara, Şeçkin Yayınevi, 2001
  • BEYAZITLI E.,KOÇAK A. : Muhasebe Mesleğinde Pazarlama Üzerinde Bir Araştırma, Tesmer Yayınları, No:45, Ankara
  • EROL,Mikail : Muhasebe Meslek Elemanlarının Mesleki Faaliyetlerinde Kullandıkları Muhasebe Paket Programları Üzerine Ampirik Bir Çalışma, Muhasebe ve Finansman Dergisi, Sayı.28, Ekim,2005
  • EROL Mikail : Muhasebe Meslek Elemanlarının (SM-SMMM-YMM) Mesleki Faaliyetlerinde Etik Kurallarına Uyumu ve Bir Araştırma, Mükellefin Dergisi,Sayı:123 Mart,2003
  • İBİŞ,Cemal . Bilgi Çağında Muhasebecilik Mesleğinin Geleceği ve Yeni Muhasebeci Kimliği,XVll.Türkiye Muhasebe Kongresi Türmob Yayınlar,199,İstanbul,2002
  • KAVAL,Hasan: Muhasebe Denetimi, Akademik Danışmanlık Mali Müşavirlik AŞ.,Ankara,2003
  • MONTGAMERY D.R . : Introduction to The Satistical Quality Control3 th Edition John Willy,Sons Inc.Newyork,1997
  • NAKİP, Mahir : Pazarlama Araştırmaları Teknikler ve (SPSS Destekli) Uygulamaları, 1. baskı, Ankara, Seçkin Yayıncılık, 2003
  • ODABAŞI ,Yavuz:Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri,Der Yayınları,İstanbul,1997
  • ÖRTEN,Remzi : Genel Muhasebe Tekdüzen Muhasebe Sistemi ile Uyumlu,3.baskı, Gazi Ünv.İİ.B.F.Yayınları,Ankara,2003
  • SÜRMELİ.Fevzi,BENLİGİRAY,Yılmaz: Genel Muhasebe, Anadolu Ünv.İşletme Fakültesi,Eskişehir,1995
  • TAŞKIN ,Erdoğan: Müşteri İlişkileri Eğitimi.Papatya yayıncılık,İstanbul,2000
  • TÜTÜNCÜ,Özkan,DOĞAN,İpekgil : Müşteri Kapsamında Öğrenci Memnuniyetinin Ölçülmesi,Dokuz Eylül Ünv.Sosyal Bil.Ens.Dergisi,2003
  • YAYLA,Erdoğan,CENGİZ, Ekrem : Muhasebe Bürolarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeylerine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi,Muhasebe Finansman Dergisi, Sayı 29, Ocak,2000
  • YÜKÇÜ,Süleyman :Yönetim Açısından Maliyet Muhasebesi, 4.Baskı Vizyon Eğitim ve Danışmanlık AŞ, İzmir,1999
  • JURAN J. M. : Quality Cotrol Handbook, 4.Edition M.c.Grew Hill Newyork,1988
  • WESTBROOK.R.A. : Product Consuption Based Affective Responses and Post Purchase, Journal of Marketing Research,1997
  • 3568 Sayılı Serbest Muhasebeci Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ve Yeminli Mali Müşavirlik Yasası

MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

Yıl 2007, Cilt: 2007 Sayı: 1, 244 - 252, 01.03.2007

Öz

Bu çalışma muhasebe meslek elemanlarının sundukları hizmetlerin mükellefleri tatmin eden özelliklerini belirlemeye yönelik olarak yapılmıştır. Çalışma dört bölüm halinde ele alınmıştır. Birinci bölümde; muhasebe meslek elemanları hakkında açıklamalar yapılmış, ikinci bölümde; hizmet kalitesi ve ile ilgili kavramlar incelenmiş, üçüncü bölümde tatmin kavramı ele alınmış, dördüncü bölümde ise konuyla ilgili ampirik bir çalışma yapılmıştır

Kaynakça

  • AYSAN,Mustafa A.: À History of The Accounting Profession In Turkey,17.World Congress of Accounting,Nowember,2006,İstanbul
  • AKDOĞAN, Habib : Muhasebe Mesleğinde Toplam Kalite Yönetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Etik İlişki, Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi,Sayı.14
  • ALTINTAŞ,Murat Hakan :Tüketici Davranışları Müşteri Tatmininden Müşteri Değerine, Alfa Basım Yayın., İstanbul, 1997
  • BARSKY,Jonathen,LABOAGH,Richard: A Strategy for Custoner Satisfaction The Cornell HRAQuarterly,1992
  • BARRY.J.Rabin,GRİFFIN,Mitch: The Nature of Satisfaction An Updated Examination and Analysis,Journal of Business Research 41., 1998
  • BAŞ, Türker : Anket Nasıl Hazırlanır? Anket Nasıl Uygulanır?, Anket Nasıl değerlendirilir?, Ankara, Şeçkin Yayınevi, 2001
  • BEYAZITLI E.,KOÇAK A. : Muhasebe Mesleğinde Pazarlama Üzerinde Bir Araştırma, Tesmer Yayınları, No:45, Ankara
  • EROL,Mikail : Muhasebe Meslek Elemanlarının Mesleki Faaliyetlerinde Kullandıkları Muhasebe Paket Programları Üzerine Ampirik Bir Çalışma, Muhasebe ve Finansman Dergisi, Sayı.28, Ekim,2005
  • EROL Mikail : Muhasebe Meslek Elemanlarının (SM-SMMM-YMM) Mesleki Faaliyetlerinde Etik Kurallarına Uyumu ve Bir Araştırma, Mükellefin Dergisi,Sayı:123 Mart,2003
  • İBİŞ,Cemal . Bilgi Çağında Muhasebecilik Mesleğinin Geleceği ve Yeni Muhasebeci Kimliği,XVll.Türkiye Muhasebe Kongresi Türmob Yayınlar,199,İstanbul,2002
  • KAVAL,Hasan: Muhasebe Denetimi, Akademik Danışmanlık Mali Müşavirlik AŞ.,Ankara,2003
  • MONTGAMERY D.R . : Introduction to The Satistical Quality Control3 th Edition John Willy,Sons Inc.Newyork,1997
  • NAKİP, Mahir : Pazarlama Araştırmaları Teknikler ve (SPSS Destekli) Uygulamaları, 1. baskı, Ankara, Seçkin Yayıncılık, 2003
  • ODABAŞI ,Yavuz:Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri,Der Yayınları,İstanbul,1997
  • ÖRTEN,Remzi : Genel Muhasebe Tekdüzen Muhasebe Sistemi ile Uyumlu,3.baskı, Gazi Ünv.İİ.B.F.Yayınları,Ankara,2003
  • SÜRMELİ.Fevzi,BENLİGİRAY,Yılmaz: Genel Muhasebe, Anadolu Ünv.İşletme Fakültesi,Eskişehir,1995
  • TAŞKIN ,Erdoğan: Müşteri İlişkileri Eğitimi.Papatya yayıncılık,İstanbul,2000
  • TÜTÜNCÜ,Özkan,DOĞAN,İpekgil : Müşteri Kapsamında Öğrenci Memnuniyetinin Ölçülmesi,Dokuz Eylül Ünv.Sosyal Bil.Ens.Dergisi,2003
  • YAYLA,Erdoğan,CENGİZ, Ekrem : Muhasebe Bürolarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeylerine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi,Muhasebe Finansman Dergisi, Sayı 29, Ocak,2000
  • YÜKÇÜ,Süleyman :Yönetim Açısından Maliyet Muhasebesi, 4.Baskı Vizyon Eğitim ve Danışmanlık AŞ, İzmir,1999
  • JURAN J. M. : Quality Cotrol Handbook, 4.Edition M.c.Grew Hill Newyork,1988
  • WESTBROOK.R.A. : Product Consuption Based Affective Responses and Post Purchase, Journal of Marketing Research,1997
  • 3568 Sayılı Serbest Muhasebeci Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ve Yeminli Mali Müşavirlik Yasası
Toplam 23 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mikail Erol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 2007 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Erol, M. (2007). MUHASEBE MESLEK ELEMANLARININ SUNDUKLARI HİZMETLERİN MÜKELLEFLERİ TATMİN EDEN ÖZELLİKLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2007(1), 244-252.

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305