BibTex RIS Kaynak Göster

İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu

Yıl 1998, Cilt: 15 Sayı: 15, 347 - 356, 01.06.1998

Öz

Bu çalışmanın amacı sınıfta öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun nasıl organize edileceğini belirlemeye çalışmaktır. Eldeki çalışmanın konusu ile ilgili olan kuramsal yayınlar ve araştırmaların ulaşılabilenleri bu çalışmanın örneklerini oluşturmuştur. Veriler eldeki çalışmanın amaçlarına uygun bir şekilde organize edilmiştir. Sınıf içinde öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun istendik yönde organize edilmesi öğrencinin derse katılımını olumlu yönde etkileyebilir.

İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu

Yıl 1998, Cilt: 15 Sayı: 15, 347 - 356, 01.06.1998

Öz

Bu çalışmanın amacı sınıfta öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun nasıl organize edileceğini belirlemeye çalışmaktır. Eldeki çalışmanın konusu ile ilgili olan kuramsal yayınlar ve araştırmaların ulaşılabilenleri bu çalışmanın örneklerini oluşturmuştur. Veriler eldeki çalışmanın amaçlarına uygun bir şekilde organize edilmiştir. Sınıf içinde öğrencilerin ve sınıfın fizikî durumunun istendik yönde organize edilmesi öğrencinin derse katılımını olumlu yönde etkileyebilir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Satılmış Tekindal Bu kişi benim

Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi Bu kişi benim

Arş. Gör. A. Lebriz Sönmez Bu kişi benim

Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1998
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 15 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Tekindal, Y. D. D. S., Fakültesi, E. B. B. A. E., Sönmez, A. G. A. L., Fakültesi, E. B. B. A. E. (1998). İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 15(15), 347-356.
AMA Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE. İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Haziran 1998;15(15):347-356.
Chicago Tekindal, Yrd. Doç. Dr. Satılmış, Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi, Arş. Gör. A. Lebriz Sönmez, ve Eğitim Bilimleri Bölümü Amasya Eğitim Fakültesi. “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin Ve Fiziki Durumun Organizasyonu”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15, sy. 15 (Haziran 1998): 347-56.
EndNote Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE (01 Haziran 1998) İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15 15 347–356.
IEEE Y. D. D. S. Tekindal, E. B. B. A. E. Fakültesi, A. G. A. L. Sönmez, ve E. B. B. A. E. Fakültesi, “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 15, sy. 15, ss. 347–356, 1998.
ISNAD Tekindal, Yrd. Doç. Dr. Satılmış vd. “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin Ve Fiziki Durumun Organizasyonu”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15/15 (Haziran 1998), 347-356.
JAMA Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE. İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;15:347–356.
MLA Tekindal, Yrd. Doç. Dr. Satılmış vd. “İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin Ve Fiziki Durumun Organizasyonu”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 15, sy. 15, 1998, ss. 347-56.
Vancouver Tekindal YDDS, Fakültesi EBBAE, Sönmez AGAL, Fakültesi EBBAE. İlköğretim Okulları Sınıflarında Öğrencilerin ve Fiziki Durumun Organizasyonu. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;15(15):347-56.