BibTex RIS Kaynak Göster

Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim

Yıl 1997, Cilt: 9 Sayı: 9, 111 - , 01.10.1997

Öz

Cari D. Glickman (1985. s.4-5). denetimi mecazi olarak ""zamk"a benzetmektedir. Zamk göz alıcı değildir; işini gerektiği gibi yaptığında, sözgelimi bir sandalyenin parçalarını birbirine yapıştırdığında, fazla dikkat çekmez. Ancak sandalye çöktüğünde, bacakları ayrıldığında zamkın işlevi ve önemi ortaya çıkar. Denetim de tıpkı zamk gibi göz alıcı değildir, işini gerektiği gibi yaptığında, okul sağlıklı bir biçimde işleyişini sürdürürken, denetim pek çok kimsenin dikkatini çekmez. Ancak, okulda bazı işler, özellikle de eğitim-öğretim etkinlikleri aksamaya başladığında denetimin işlevi ve önemi tartışılmaya başlanır.

Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim

Yıl 1997, Cilt: 9 Sayı: 9, 111 - , 01.10.1997

Öz

Cari D. Glickman (1985. s.4-5). denetimi mecazi olarak ""zamk"a benzetmektedir. Zamk göz alıcı değildir; işini gerektiği gibi yaptığında, sözgelimi bir sandalyenin parçalarını birbirine yapıştırdığında, fazla dikkat çekmez. Ancak sandalye çöktüğünde, bacakları ayrıldığında zamkın işlevi ve önemi ortaya çıkar. Denetim de tıpkı zamk gibi göz alıcı değildir, işini gerektiği gibi yaptığında, okul sağlıklı bir biçimde işleyişini sürdürürken, denetim pek çok kimsenin dikkatini çekmez. Ancak, okulda bazı işler, özellikle de eğitim-öğretim etkinlikleri aksamaya başladığında denetimin işlevi ve önemi tartışılmaya başlanır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Abdurrahman Tanrıöğen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 1997
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Tanrıöğen, A. (1997). Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 9(9), 111.
AMA Tanrıöğen A. Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Ekim 1997;9(9):111.
Chicago Tanrıöğen, Abdurrahman. “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 9, sy. 9 (Ekim 1997): 111.
EndNote Tanrıöğen A (01 Ekim 1997) Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 9 9 111.
IEEE A. Tanrıöğen, “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 9, sy. 9, s. 111, 1997.
ISNAD Tanrıöğen, Abdurrahman. “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 9/9 (Ekim 1997), 111.
JAMA Tanrıöğen A. Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1997;9:111.
MLA Tanrıöğen, Abdurrahman. “Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 9, sy. 9, 1997, s. 111.
Vancouver Tanrıöğen A. Öğretimin Denetimine Yönelik Bir Model: Yönlendirilmiş Yoğun Denetim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1997;9(9):111.