BibTex RIS Kaynak Göster

Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri

Yıl 1996, Cilt: 5 Sayı: 5, 139 - 149, 01.06.1996

Öz

Okulun, onu diğer örgütlerden ayıran veya farklı kılan, bir takım kendine özgü yönleri vardır. Bu yönleri ortaya çıkarmak, bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir. "Teknoloji" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Bu makalenin amacı, okul örgütünün teknoloji kavramı açısından kendine özgü yönlerinin neler olduğunu ortaya koymaktır. Bunun için alan yazımdaki bilgiler analiz edilmiş ve bir senteze gidilmiştir. Bu sentezin, okul yönetiminde daha etkin ve bilimsel bir eylemin oluşturulmasına katkıda bulunabileceği umulmaktadır.

Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri

Yıl 1996, Cilt: 5 Sayı: 5, 139 - 149, 01.06.1996

Öz

Okulun, onu diğer örgütlerden ayıran veya farklı kılan, bir takım kendine özgü yönleri vardır. Bu yönleri ortaya çıkarmak, bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir. "Teknoloji" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Bu makalenin amacı, okul örgütünün teknoloji kavramı açısından kendine özgü yönlerinin neler olduğunu ortaya koymaktır. Bunun için alan yazımdaki bilgiler analiz edilmiş ve bir senteze gidilmiştir. Bu sentezin, okul yönetiminde daha etkin ve bilimsel bir eylemin oluşturulmasına katkıda bulunabileceği umulmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Erdal Toprakçı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996 Cilt: 5 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Toprakçı, E. (1996). Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 5(5), 139-149.
AMA Toprakçı E. Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Haziran 1996;5(5):139-149.
Chicago Toprakçı, Erdal. “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 5, sy. 5 (Haziran 1996): 139-49.
EndNote Toprakçı E (01 Haziran 1996) Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 5 5 139–149.
IEEE E. Toprakçı, “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 5, sy. 5, ss. 139–149, 1996.
ISNAD Toprakçı, Erdal. “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 5/5 (Haziran 1996), 139-149.
JAMA Toprakçı E. Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1996;5:139–149.
MLA Toprakçı, Erdal. “Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 5, sy. 5, 1996, ss. 139-4.
Vancouver Toprakçı E. Teknoloji Açısından Okulun Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1996;5(5):139-4.