Okullarda ve üniversitelerde eleştirel düşünmeyi teşvik eden çocuk edebiyatını kullanarak metodolojik yaklaşımları ve pedagojik etkinlikleri uygulamak, İspanya Eğitim Bakanlığı ve Avrupa Yüksek Öğretim Alanı (EHEA) içerisinde, yerel okulların eleştirel vatandaşlık sağlama sorumluluğu ile birlikte, İspanyol yüksek öğrenimde mevcut öğretmen eğitiminin temelini oluşturan sütunlardan biri olarak giderek bir öncelik haline gelmektedir. Bu nedenle, öğretim görevlileri ve araştırmacılar, çocuk edebiyatı kitaplarının içeriğini, İngilizce Çalışmaları ve Öğretmen Eğitimi gibi lisans öğrencilerinin eğitimindeki bazı modüllere bağlayarak özgürleşmeyi teşvik eden yansıtıcı bir çerçeve sağlamaya ve zorlanmayı gerektiren yepyeni konuları tanıtmaya teşvik edilmektedir. Bu makale, Sınır Ötesi Edebiyatının temel konularına ilişkin farkındalık yaratırken, belirli öğrenme yeterliliklerine odaklanan görevler ve ilgili öğrenme ortamları tasarlamak amacıyla Michael Dooling’in resimleştirdiği Eve Bunting'in Walking to School (2008), ve Peter Sís’in (2007) The Wall: Growing Up Behind the Iron Curtain başlıklı eseri olmak üzere iki resimli kitaba odaklanmıştır.
Birincil Dil | en |
---|---|
Konular | Eğitim, Eğitim Araştırmaları |
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar |
|
Destekleyen Kurum | Universitat de València |
Proje Numarası | UV-SFPIE_PID19-1097680 |
Teşekkür | “This research was funded by the Universitat de València, project “Writing for Sustainable Development: Promoting SDGs, creative writing and metacognition in Higher Education”, grant number UV-SFPIE_PID19-1097680”. |
Tarihler |
Yayımlanma Tarihi : 11 Aralık 2020 |
APA | Haba-osca, J , Domene-benito, R . (2020). Destroying Walls and Building Bridges through Children's Literature . Language Teaching and Educational Research , 3 (2) , 195-209 . DOI: 10.35207/later.728519 |