The present article is about the periodical changes in the language teaching system, the principals and objectives of experienced approaches and the role of motivation in teaching foreign languages to the students. The focus is the implementation of psychological elements, motivation in particular, into the process of teaching and the design of materials. The article deals only with general conceptions, which are more familiar to ordinary teachers.
Bu makalede dil öğretim sisteminin tâbi tutulduğu dönemsel değişiklikler, deneyimli yaklaşımların ilke ve hedefleri ve öğrencilere yabancı dil öğretiminde motivasyon rolü üzerinde durulacaktır.Bu çalışmada odak öğretme süreci ve öğretim materialler olmuştur. Material tasarımındaki psikolojik unsurlar, özellikle motivasyona yönelik bir uygulamalar incelenmiştir. Makalede sıradan öğretmenlerin daha yakından bildiği genel konular ele alınmıştır.
Diğer ID | JA62AZ44SY |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2014 |
Gönderilme Tarihi | 1 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 7 Sayı: 13 |