ACAT M.B. ve DEMIRAL S. (2002). Türkiye’de Yabancı Dil Öğreniminde Motivasyon Kaynakları ve Sorunları, Kuramdan Uygulamaya Eğitim Yönetimi, 8 (31) 312-329.
AÇIKGÖZ Ün K. (1996). Etkili Öğrenme ve Öğretme, İzmir: Kanyılmaz Matbaası.
BLOOM B.S. (1995). İnsan Nitelikleri ve Okulda Öğrenme (çev.: D. Ali Özçelik), İstanbul: Milli Eğitim Bakanlığı Yayın Evi.
BROPHY, J. (1999). Tovard a Model of The Value Aspects of motivation in Education: Developing Appreciation for Particular Learning Domains And Activities, Educational Psychologist, 34 (2), 75-86.
COVINGTON M.V. (2000). Goal Theory, Motivation, and School Achievement: An Integrative Review, Annual Review of Psychology, (51), 171-200.
CÜCELOĞLU D. (1996). İnsan ve Davranışı Psikolojinin Temel Kavramları, İstanbul: Remzi Kitabevi.
DILTS, R. (1998). Motivation http://www.nlpu.com/Articles/artic17.htm
FELDMAN R.S. (1996). Understanding Psychology, N Y: McGraw-Hil, İnc.
ERDEN M., AKMAN Y. (1995). Eğitim Psikolojisi Gelişim- Öğrenme- Öğretme, Ankara: Arkadaş Yayın Evi.
FIDAN N. (1996). Okulda Öğrenme ve Öğretme, Ankara: Alkım Yayın Evi.
GLEITMAN H. (1995). Psychology, New York: W.W. Norton & Company, Inc.
GÜÇLÜ N.t ve Güçlü, M. (1996). Öğretmen Eğitiminde Nitelik Sorunu, Sempozyum 96, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı.
LUMSDEN, L.S. (1994). Student Motivation to Learn. ERIC Digest, Sayı 92. ED370200
MADDEN, L.E. (1997). Motivating Students To Learn Better Through Own Goal- Setting, Education, 117, (3), 411-416.
OĞUZKAN A. Ferhan, (1998). Öğretmenliğin Üç Yönü, Ankara.
ONARAN O. (1981). Çalışma Yaşamında Güdülenme Kuramları, Ankara: A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayınları.
SCHUNK, D.H. (1990). Introduction to the Special Section on Motivation and Efficacy, Journal of Education Psychology, 82 (1), 3-6.
SENEMOĞLU N. (2002). Gelişim Öğrenme ve Öğretme Kuramdan Uygulamaya, Ankara: Gazi Kitap evi.
SÖNMEZ, V. (1994). Program Geliştirmede Öğretmen El Kitabı, Ankara: Anı yayıncılık.
ŞIŞMAN, M. (2003). Öğretmenliğe Giriş, Ankara: PegemA Yayınları.
ŞIŞMAN, M. ACAT, M.B. (2003). Öğretmenlik Uygulaması Çalışmalarının Öğretmenlik Mesleğinin Algılanmasındaki Etkisi, Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1), 235-250.
ÜNAL S. (1996). Öğretmen Yetiştirmede Kalite İçin Bir Yaklaşım Sempozyum 96, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı.
WEINER, B. (1992) Human Motivation: Metaphors, Theories and Research. USA: Sage.
WESTEN D. (1996). Psychology, Mind, Brain & Culture, New York: John Wiley & Sons, Inc.
YÖK, (1998). Eğitim Fakülteleri Öğretmen Yetiştirme Programlarının Yeniden Düzenlenmesi, Ankara: YÖK.
DUDLEY J.W. And Athers (2001). Intrınsıc Motıvatıon Among Regular, Specıal, And Alternatıve Educatıon Hıgh School Students, Adolescence, 36 (141), 111-127.
BRATEN, I. OLAUSSEN, B.S. (2000). Motivation İn college Understanding Norvegian College Students’ Performance on the LASSI Motivation and Their Blief About Academic Motivation, Learning & Individual Diffrences, 12 (2), 177-188.
ACAT M.B. ve DEMIRAL S. (2002). Türkiye’de Yabancı Dil Öğreniminde Motivasyon Kaynakları ve Sorunları, Kuramdan Uygulamaya Eğitim Yönetimi, 8 (31) 312-329.
AÇIKGÖZ Ün K. (1996). Etkili Öğrenme ve Öğretme, İzmir: Kanyılmaz Matbaası.
BLOOM B.S. (1995). İnsan Nitelikleri ve Okulda Öğrenme (çev.: D. Ali Özçelik), İstanbul: Milli Eğitim Bakanlığı Yayın Evi.
BROPHY, J. (1999). Tovard a Model of The Value Aspects of motivation in Education: Developing Appreciation for Particular Learning Domains And Activities, Educational Psychologist, 34 (2), 75-86.
COVINGTON M.V. (2000). Goal Theory, Motivation, and School Achievement: An Integrative Review, Annual Review of Psychology, (51), 171-200.
CÜCELOĞLU D. (1996). İnsan ve Davranışı Psikolojinin Temel Kavramları, İstanbul: Remzi Kitabevi.
DILTS, R. (1998). Motivation http://www.nlpu.com/Articles/artic17.htm
FELDMAN R.S. (1996). Understanding Psychology, N Y: McGraw-Hil, İnc.
ERDEN M., AKMAN Y. (1995). Eğitim Psikolojisi Gelişim- Öğrenme- Öğretme, Ankara: Arkadaş Yayın Evi.
FIDAN N. (1996). Okulda Öğrenme ve Öğretme, Ankara: Alkım Yayın Evi.
GLEITMAN H. (1995). Psychology, New York: W.W. Norton & Company, Inc.
GÜÇLÜ N.t ve Güçlü, M. (1996). Öğretmen Eğitiminde Nitelik Sorunu, Sempozyum 96, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı.
LUMSDEN, L.S. (1994). Student Motivation to Learn. ERIC Digest, Sayı 92. ED370200
MADDEN, L.E. (1997). Motivating Students To Learn Better Through Own Goal- Setting, Education, 117, (3), 411-416.
OĞUZKAN A. Ferhan, (1998). Öğretmenliğin Üç Yönü, Ankara.
ONARAN O. (1981). Çalışma Yaşamında Güdülenme Kuramları, Ankara: A. Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayınları.
SCHUNK, D.H. (1990). Introduction to the Special Section on Motivation and Efficacy, Journal of Education Psychology, 82 (1), 3-6.
SENEMOĞLU N. (2002). Gelişim Öğrenme ve Öğretme Kuramdan Uygulamaya, Ankara: Gazi Kitap evi.
SÖNMEZ, V. (1994). Program Geliştirmede Öğretmen El Kitabı, Ankara: Anı yayıncılık.
ŞIŞMAN, M. (2003). Öğretmenliğe Giriş, Ankara: PegemA Yayınları.
ŞIŞMAN, M. ACAT, M.B. (2003). Öğretmenlik Uygulaması Çalışmalarının Öğretmenlik Mesleğinin Algılanmasındaki Etkisi, Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (1), 235-250.
ÜNAL S. (1996). Öğretmen Yetiştirmede Kalite İçin Bir Yaklaşım Sempozyum 96, Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı.
WEINER, B. (1992) Human Motivation: Metaphors, Theories and Research. USA: Sage.
WESTEN D. (1996). Psychology, Mind, Brain & Culture, New York: John Wiley & Sons, Inc.
YÖK, (1998). Eğitim Fakülteleri Öğretmen Yetiştirme Programlarının Yeniden Düzenlenmesi, Ankara: YÖK.
DUDLEY J.W. And Athers (2001). Intrınsıc Motıvatıon Among Regular, Specıal, And Alternatıve Educatıon Hıgh School Students, Adolescence, 36 (141), 111-127.
BRATEN, I. OLAUSSEN, B.S. (2000). Motivation İn college Understanding Norvegian College Students’ Performance on the LASSI Motivation and Their Blief About Academic Motivation, Learning & Individual Diffrences, 12 (2), 177-188.
Acat, M. B., & Yenilmez, K. (2004). EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(12), 125-139.
AMA
Acat MB, Yenilmez K. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Ekim 2004;6(12):125-139.
Chicago
Acat, M Bahaddin, ve Kürşat Yenilmez. “EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, sy. 12 (Ekim 2004): 125-39.
EndNote
Acat MB, Yenilmez K (01 Ekim 2004) EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 12 125–139.
IEEE
M. B. Acat ve K. Yenilmez, “EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 6, sy. 12, ss. 125–139, 2004.
ISNAD
Acat, M Bahaddin - Yenilmez, Kürşat. “EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6/12 (Ekim 2004), 125-139.
JAMA
Acat MB, Yenilmez K. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6:125–139.
MLA
Acat, M Bahaddin ve Kürşat Yenilmez. “EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 6, sy. 12, 2004, ss. 125-39.
Vancouver
Acat MB, Yenilmez K. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN MOTİVASYON DÜZEYLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6(12):125-39.