BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 12, 213 - 224, 01.10.2004

Kaynakça

  • “Collaborative Commerce An Over View Of The New C-Commercee Quatıon”, Collaborative Commerce Summit The Power of E-Partner Shipsc, Chicogo IL (April 17-19, 2001).
  • AKIN Bahadır, “2000 Yıllara Doğru Bilgi Toplumu Üzerine Genel Bir Değerlendirme ve Bilgi Ekonomisinin Özellikleri”, Verimlilik Dergisi, 1(1999), s. 67-75.
  • AKIN Bahadır, Yeni Ekonomi, (Çizgi Ya. No. 39/9 Konya, 2001) s. 1-5.
  • AYDIN Mehmet Nazif -Okan GERAY-Ayşegül TOKER, “Stratejik Bilgi Yönetim Süreci için Bir Altyapı”, 10-11 Mayıs I. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi Bildiriler Kitabı, Hereke-Kocaeli, 2002, s. 517-527.
  • BOZKURT İzzet, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, (Medicat Ya., Ankara: 2000).
  • COLLINS Graham, “From E-Commerce to C-Commerce: The Next Evolution”, World Energy, Vol. 5, No. 1 (2002), ss. 2-7.
  • DOYLE Peter (çev. Gülfidan Barış), Değer Temelli Pazarlama, (Medicat Ya., İstanbul, 2003).
  • DRUCKER Peter F. (Çev. Mehmet Zaman), Geleceğin Toplumunda Yönetim, (Hayat Ya. No. 152/43, İstanbul, 2003).
  • DYER JOHN H.., Cho, D.S., Chu, W., Strategic Supplier Segmentation: The Next “Best Practice” In The Supply Chain Management, California Management Rewiew, Vol. 40 No. 2 (1998) , s. 57-77.
  • HOLSAPPLE Clyde W. -Meenu Singh, “Toward a UniÆed View of Electronic Commerce, Electronic Business, and Collaborative Commerce: A Knowledge Management Approach”, Knowledge and Process Management Vol. 7, No. 3 (2000), s. 151-164.
  • İNAL M.Emin -Ömür Demirer, “İlişki Pazarlamasına Genel Bir Bakış”, Pazarlama Dünyası, Y. 15, S. 2001/06 (Kasım-Aralık 2001), s. 26-30.
  • İNAL M.Emin, “İlişki Pazarlaması”, Pazarlama Dünyası, Y. 10, S. 56 (Mart-Nisan 1996), s. 12-17.
  • İnfomag Dergisi, “Kollektif Ticaret Güç Demektir”, S. 21 (Temmuz 2002), s. 26-33.
  • MESS (çev. Levent Cinemre), Büyüme Stratejileri, (MESS Ya., İstanbul: 1999).
  • ODABAŞI Yavuz, Müşteri İlişkileri Yönetimi, (Sistem Ya. No. 236, İstanbul: 2000).
  • PAPATYA Gürcan-Nurhan PAPATYA-A. Buğra HAMŞİOĞLU, “Ekonominin Yenilenen yüzünde E-Ticaret Uygulamaları: Ticaretin Yeni Temellerinin Aranması ve Geleceğine İlişkin Düşünceler-Azerbaycan İmalat işletmelerinin/ Yöneticilerinin Bakış Açılarını İnceleme”, 12-13 Mayıs Qafqaz University Baku Caucasus and Central Asia in The Globalization Process, International Conferance Bildiri Kitabı, s. 97-114.
  • PAPATYA Nurhan, Sürdürülebilir Rekabette Stratejik Yönetim ve Pazarlama Odağı Kaynak Tabanlılık Görüşü-Kavramsal ve Kuramsal Yaklaşım, (Nobel Ya. No. 550/114, Ankara, 2003).
  • SIRINIGIDI Rao Subba, “Entreprise Resource Planning in Reengineering Business”, Business Process Management Journal, 6/5 (2000), s. 376-391.
  • SOCK Hwa Chung -Charles A.Snyder, “ERP Adoption: A Techniological Evolution Approach”, Internetional Journal of Agile Management Systems, 2/1 (2000), s. 24-32.
  • THURAISINGHAM Bhavani -Amar Gupta-Elisa Bertino-Elena Ferrari, “Collaborative Commerce and Knowledge Management”, Knowledge and Process Management, Vol. 9, No 1 (2002), s 43–53.
  • YAMAMOTO Gonca Telli, Bütünleşik Pazarlama, Medicat Ya., İstanbul, 2003). www.tika.org.tr. www.igeme.org.tr

YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 12, 213 - 224, 01.10.2004

Kaynakça

  • “Collaborative Commerce An Over View Of The New C-Commercee Quatıon”, Collaborative Commerce Summit The Power of E-Partner Shipsc, Chicogo IL (April 17-19, 2001).
  • AKIN Bahadır, “2000 Yıllara Doğru Bilgi Toplumu Üzerine Genel Bir Değerlendirme ve Bilgi Ekonomisinin Özellikleri”, Verimlilik Dergisi, 1(1999), s. 67-75.
  • AKIN Bahadır, Yeni Ekonomi, (Çizgi Ya. No. 39/9 Konya, 2001) s. 1-5.
  • AYDIN Mehmet Nazif -Okan GERAY-Ayşegül TOKER, “Stratejik Bilgi Yönetim Süreci için Bir Altyapı”, 10-11 Mayıs I. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi Bildiriler Kitabı, Hereke-Kocaeli, 2002, s. 517-527.
  • BOZKURT İzzet, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, (Medicat Ya., Ankara: 2000).
  • COLLINS Graham, “From E-Commerce to C-Commerce: The Next Evolution”, World Energy, Vol. 5, No. 1 (2002), ss. 2-7.
  • DOYLE Peter (çev. Gülfidan Barış), Değer Temelli Pazarlama, (Medicat Ya., İstanbul, 2003).
  • DRUCKER Peter F. (Çev. Mehmet Zaman), Geleceğin Toplumunda Yönetim, (Hayat Ya. No. 152/43, İstanbul, 2003).
  • DYER JOHN H.., Cho, D.S., Chu, W., Strategic Supplier Segmentation: The Next “Best Practice” In The Supply Chain Management, California Management Rewiew, Vol. 40 No. 2 (1998) , s. 57-77.
  • HOLSAPPLE Clyde W. -Meenu Singh, “Toward a UniÆed View of Electronic Commerce, Electronic Business, and Collaborative Commerce: A Knowledge Management Approach”, Knowledge and Process Management Vol. 7, No. 3 (2000), s. 151-164.
  • İNAL M.Emin -Ömür Demirer, “İlişki Pazarlamasına Genel Bir Bakış”, Pazarlama Dünyası, Y. 15, S. 2001/06 (Kasım-Aralık 2001), s. 26-30.
  • İNAL M.Emin, “İlişki Pazarlaması”, Pazarlama Dünyası, Y. 10, S. 56 (Mart-Nisan 1996), s. 12-17.
  • İnfomag Dergisi, “Kollektif Ticaret Güç Demektir”, S. 21 (Temmuz 2002), s. 26-33.
  • MESS (çev. Levent Cinemre), Büyüme Stratejileri, (MESS Ya., İstanbul: 1999).
  • ODABAŞI Yavuz, Müşteri İlişkileri Yönetimi, (Sistem Ya. No. 236, İstanbul: 2000).
  • PAPATYA Gürcan-Nurhan PAPATYA-A. Buğra HAMŞİOĞLU, “Ekonominin Yenilenen yüzünde E-Ticaret Uygulamaları: Ticaretin Yeni Temellerinin Aranması ve Geleceğine İlişkin Düşünceler-Azerbaycan İmalat işletmelerinin/ Yöneticilerinin Bakış Açılarını İnceleme”, 12-13 Mayıs Qafqaz University Baku Caucasus and Central Asia in The Globalization Process, International Conferance Bildiri Kitabı, s. 97-114.
  • PAPATYA Nurhan, Sürdürülebilir Rekabette Stratejik Yönetim ve Pazarlama Odağı Kaynak Tabanlılık Görüşü-Kavramsal ve Kuramsal Yaklaşım, (Nobel Ya. No. 550/114, Ankara, 2003).
  • SIRINIGIDI Rao Subba, “Entreprise Resource Planning in Reengineering Business”, Business Process Management Journal, 6/5 (2000), s. 376-391.
  • SOCK Hwa Chung -Charles A.Snyder, “ERP Adoption: A Techniological Evolution Approach”, Internetional Journal of Agile Management Systems, 2/1 (2000), s. 24-32.
  • THURAISINGHAM Bhavani -Amar Gupta-Elisa Bertino-Elena Ferrari, “Collaborative Commerce and Knowledge Management”, Knowledge and Process Management, Vol. 9, No 1 (2002), s 43–53.
  • YAMAMOTO Gonca Telli, Bütünleşik Pazarlama, Medicat Ya., İstanbul, 2003). www.tika.org.tr. www.igeme.org.tr
Toplam 21 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Gürcan Papatya Bu kişi benim

Nurhan Papatya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Papatya, G., & Papatya, N. (2004). YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(12), 213-224.
AMA Papatya G, Papatya N. YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Ekim 2004;6(12):213-224.
Chicago Papatya, Gürcan, ve Nurhan Papatya. “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi Ve Fırsatların Araştırılması”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6, sy. 12 (Ekim 2004): 213-24.
EndNote Papatya G, Papatya N (01 Ekim 2004) YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 12 213–224.
IEEE G. Papatya ve N. Papatya, “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 6, sy. 12, ss. 213–224, 2004.
ISNAD Papatya, Gürcan - Papatya, Nurhan. “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi Ve Fırsatların Araştırılması”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6/12 (Ekim 2004), 213-224.
JAMA Papatya G, Papatya N. YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6:213–224.
MLA Papatya, Gürcan ve Nurhan Papatya. “YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi Ve Fırsatların Araştırılması”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 6, sy. 12, 2004, ss. 213-24.
Vancouver Papatya G, Papatya N. YENİ İŞ MODELİ ÖNERMESİ KOLLEKTİF TİCARET C-COMMERCE : Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;6(12):213-24.