BibTex RIS Kaynak Göster

SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ

Yıl 2005, Cilt: 7 Sayı: 13, 171 - 179, 01.05.2005

Kaynakça

  • ATAMAN, A. (2000). Sınıf İçinde Karşılaşılan Davranış Problemleri ve Bunlara Karşı Geliştirilen Önlemler, Küçükahmet, L. (Editör). Sınıf Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, 171-191. Ankara: Nobel Yayınları.
  • AYTEKİN, H. (2000). “Sınıf Yönetimi ve Disiplinle İlgili Kurallar Geliştirme ve Uygulama”, Küçükahmet, L. (Editör). Sınıf Yönetimi, 71-81. Ankara.Nobel Yayıncılık
  • BAŞAR, H. (2001). Sınıf Yönetimi. (5. Baskı), Ankara: Pegem A Yayıncılık.
  • BYRSON, J. (1998). Fffective Classroom Managemet. London: Hodder & Stoughton.
  • BRYSON, J. (2004). Effective Classroom Management: Great Britain: Hodder and Stougton.
  • CANTER, L. (1976). Assertive Discipline: A take-charge approach for today’s educator. Seal Beach, CA: Canter and Associates.
  • CHARLES, C.M. (1992). Building Classroom Discipline: From Models to Practice. (4. Baskı) London: Longman.
  • CURWİN, R., ve MENDLER, A. (1998). Discipline with Dignity. Alexandra, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.
  • DREİKURS ve diğerleri (1982). Maintaining Sanity in the Classroom: New York: Harper and Row.
  • GORDON, T. (1996). Etkili Öğretmenlik Eğitimi. İstanbul: Sistem Yayıncılık.
  • GİNOTT, H. (1971). Teacher and Child. New York: Macmillan.
  • GLASSER, W. (1990). The Quality School: Managing Students Without Coercion. New York: Harper and Row.
  • JONES, F. (1979). The gentle art of classroom discipline. National Elementary Principal, 58, 26-32.
  • KOUNİN, J. (1977). Discipline and Group Manegement in Classrooms. New York: Holt, Renehart ve Winston.
  • MACCHT, J. (1989). Managing classroom behaviour: An ecolological approach to academic and social learning. White Plains, NY: Longman.
  • MCINTYRE, T. (1989). The behavior management handbook: Setting up effective behavior management systems. Boston: Allyn ve Bacon.
  • QUEEN, J.A., MALLEN, P.L. (1974). Responsible Classroom Management for Teachers and Students, Printice-Hall Inc.
  • REDL, F. ve WATTENBERG, W. (1959). Mental Hygiene in Teaching. New York: Harcourt, Brace and World.
  • SHARPLEY (1985). Implicit rewards in the classroom. Contemporary Educational Psychology. 10, 349-368
  • SCHWARTZ, F. (1981). Supporting or subverting learning: peer group patterns in four tracked schools. Antrolopology and Education Qarterly, 12, 2:99- 120.
  • TÜRNÜKLÜ, A. (2000). Sınıf içi Davranış Yönetimi, Eğitim Yönetimi, 21, 141-152.
  • YALÇINKAYA, M. (2003) Sınıf İçi İstenmeyen Davranışları ve Yönetimine İlişkin Stratejiler. Sınıf Yönetimi. (Editör: Üre, Ö.): Konya. Mikro Yayınları.
  • YİĞİT, B. (2004). Sınıfta Disiplin ve Öğrenci Davranışınnı Yönetimi. (Editörler: Şişman, M. Ve Turan, S.) Sınıf Yönetimi. s. 155-179. Ankara: Pegem A Yayıncılık.

SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ

Yıl 2005, Cilt: 7 Sayı: 13, 171 - 179, 01.05.2005

Kaynakça

  • ATAMAN, A. (2000). Sınıf İçinde Karşılaşılan Davranış Problemleri ve Bunlara Karşı Geliştirilen Önlemler, Küçükahmet, L. (Editör). Sınıf Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, 171-191. Ankara: Nobel Yayınları.
  • AYTEKİN, H. (2000). “Sınıf Yönetimi ve Disiplinle İlgili Kurallar Geliştirme ve Uygulama”, Küçükahmet, L. (Editör). Sınıf Yönetimi, 71-81. Ankara.Nobel Yayıncılık
  • BAŞAR, H. (2001). Sınıf Yönetimi. (5. Baskı), Ankara: Pegem A Yayıncılık.
  • BYRSON, J. (1998). Fffective Classroom Managemet. London: Hodder & Stoughton.
  • BRYSON, J. (2004). Effective Classroom Management: Great Britain: Hodder and Stougton.
  • CANTER, L. (1976). Assertive Discipline: A take-charge approach for today’s educator. Seal Beach, CA: Canter and Associates.
  • CHARLES, C.M. (1992). Building Classroom Discipline: From Models to Practice. (4. Baskı) London: Longman.
  • CURWİN, R., ve MENDLER, A. (1998). Discipline with Dignity. Alexandra, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.
  • DREİKURS ve diğerleri (1982). Maintaining Sanity in the Classroom: New York: Harper and Row.
  • GORDON, T. (1996). Etkili Öğretmenlik Eğitimi. İstanbul: Sistem Yayıncılık.
  • GİNOTT, H. (1971). Teacher and Child. New York: Macmillan.
  • GLASSER, W. (1990). The Quality School: Managing Students Without Coercion. New York: Harper and Row.
  • JONES, F. (1979). The gentle art of classroom discipline. National Elementary Principal, 58, 26-32.
  • KOUNİN, J. (1977). Discipline and Group Manegement in Classrooms. New York: Holt, Renehart ve Winston.
  • MACCHT, J. (1989). Managing classroom behaviour: An ecolological approach to academic and social learning. White Plains, NY: Longman.
  • MCINTYRE, T. (1989). The behavior management handbook: Setting up effective behavior management systems. Boston: Allyn ve Bacon.
  • QUEEN, J.A., MALLEN, P.L. (1974). Responsible Classroom Management for Teachers and Students, Printice-Hall Inc.
  • REDL, F. ve WATTENBERG, W. (1959). Mental Hygiene in Teaching. New York: Harcourt, Brace and World.
  • SHARPLEY (1985). Implicit rewards in the classroom. Contemporary Educational Psychology. 10, 349-368
  • SCHWARTZ, F. (1981). Supporting or subverting learning: peer group patterns in four tracked schools. Antrolopology and Education Qarterly, 12, 2:99- 120.
  • TÜRNÜKLÜ, A. (2000). Sınıf içi Davranış Yönetimi, Eğitim Yönetimi, 21, 141-152.
  • YALÇINKAYA, M. (2003) Sınıf İçi İstenmeyen Davranışları ve Yönetimine İlişkin Stratejiler. Sınıf Yönetimi. (Editör: Üre, Ö.): Konya. Mikro Yayınları.
  • YİĞİT, B. (2004). Sınıfta Disiplin ve Öğrenci Davranışınnı Yönetimi. (Editörler: Şişman, M. Ve Turan, S.) Sınıf Yönetimi. s. 155-179. Ankara: Pegem A Yayıncılık.
Toplam 23 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Aynur Pala Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 7 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Pala, A. (2005). SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(13), 171-179.
AMA Pala A. SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Mayıs 2005;7(13):171-179.
Chicago Pala, Aynur. “SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, sy. 13 (Mayıs 2005): 171-79.
EndNote Pala A (01 Mayıs 2005) SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 13 171–179.
IEEE A. Pala, “SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 13, ss. 171–179, 2005.
ISNAD Pala, Aynur. “SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/13 (Mayıs 2005), 171-179.
JAMA Pala A. SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:171–179.
MLA Pala, Aynur. “SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 13, 2005, ss. 171-9.
Vancouver Pala A. SINIFTA İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINI ÖNLEMEYE DÖNÜK DİSİPLİN MODELLERİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(13):171-9.