BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2010, Cilt: 23 Sayı: 3, 353 - 359, 28.04.2015

Öz

-

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR

Yıl 2010, Cilt: 23 Sayı: 3, 353 - 359, 28.04.2015

Öz

Giriş: Özel Çalışma Modülleri öğrencilere öğrenme becerileri ve ilgi alanlarını geliştirmek için olanaklar
sağlar. Özel Çalışma Modülleri Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde 2008-2009 eğitim öğretim yılında
uygulanmaya başlanmıştır. Bu çalışmanın amacı özel çalışma modülleri hakkında öğrenci ve öğretim
üyelerinin görüşlerinin alınmasıdır.
Yöntem: Tanımlayıcı tipteki bu çalışmanın verileri Özel Çalışma Modüllerine katılan öğrenci ve öğretim
üyelerinden toplanmıştır. Toplam 106 öğrenci ve 19 öğretim üyesi Özel Çalışma Modülleri ile ilgili
geribildirim vermişlerdir. Öğrenci anketi 11 sorudan oluşmaktadır. Öğretim üyelerinin verileri “açık uçlu
sorulardan oluşan bir anket” yoluyla toplanmıştır.
Bulgular: Öğrencilerin %73.6’sı ve öğretim üyelerinin %81.1’i özel çalışma modüllerini yararlı
bulmuşlardır. Öğrencilerin büyük çoğunluğunun Özel Çalışma Modüllerinin özellikle internet kullanımına
katkı sağladığını düşünmektedir.
Sonuç: Araştırma sonuçlarına göre öğrenci ve öğretim üyeleri özel çalışma modüllerinin yararlı olduğunu
belirtmiştir. Öğretim üyelerinden elde edilen sonuçlara göre özel çalışma modülleri başarılı bulunmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yeşim Şenol

Erol Gürpınar Bu kişi benim

Çiler Özenci Bu kişi benim

Nilüfer Balcı Bu kişi benim

Utku Şenol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 28 Nisan 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 23 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Şenol, Y., Gürpınar, E., Özenci, Ç., Balcı, N., vd. (2015). AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR. Marmara Medical Journal, 23(3), 353-359.
AMA Şenol Y, Gürpınar E, Özenci Ç, Balcı N, Şenol U. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR. Marmara Med J. Ağustos 2015;23(3):353-359.
Chicago Şenol, Yeşim, Erol Gürpınar, Çiler Özenci, Nilüfer Balcı, ve Utku Şenol. “AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR”. Marmara Medical Journal 23, sy. 3 (Ağustos 2015): 353-59.
EndNote Şenol Y, Gürpınar E, Özenci Ç, Balcı N, Şenol U (01 Ağustos 2015) AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR. Marmara Medical Journal 23 3 353–359.
IEEE Y. Şenol, E. Gürpınar, Ç. Özenci, N. Balcı, ve U. Şenol, “AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR”, Marmara Med J, c. 23, sy. 3, ss. 353–359, 2015.
ISNAD Şenol, Yeşim vd. “AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR”. Marmara Medical Journal 23/3 (Ağustos 2015), 353-359.
JAMA Şenol Y, Gürpınar E, Özenci Ç, Balcı N, Şenol U. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR. Marmara Med J. 2015;23:353–359.
MLA Şenol, Yeşim vd. “AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR”. Marmara Medical Journal, c. 23, sy. 3, 2015, ss. 353-9.
Vancouver Şenol Y, Gürpınar E, Özenci Ç, Balcı N, Şenol U. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE UYGULANAN ÖZEL ÇALIŞMA MODÜLLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRETİM ÜYESİ VE ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ: İLK SONUÇLAR. Marmara Med J. 2015;23(3):353-9.