Şikayet Politikası

Şikayetler, iyileştirme için bir fırsat sağladığından memnuniyetle karşılanmaktadır. Şikayetlere verilen yanıtlar hızlı, yardımcı ve yapıcı olmalıdır. Lütfen şikayetleri cilt numarası, yayın numarası, makale kimliği, makale başlığı ve sayfa numarası ile ele alın.

Türkiye Lidar Dergisi aşağıdaki şikayetleri kabul etmektedir:

· Yazarlık şikayetleri

· İntihal şikayetleri

· Çoklu, yinelenen ve eşzamanlı yayınlar veya eşzamanlı gönderimler

· Araştırma hataları ve dolandırıcılık iddiaları

· Araştırma standartları ihlalleriA

· Açıklanmayan çıkar çatışmaları

· Gözden geçirenlerin önyargısı veya gözden geçirenlerin rekabetçi/zararlı eylemleri

Son Güncelleme Zamanı: 5.03.2024 16:31:09

Türkiye LiDAR Dergisi