Tüm dünyada etkileri görülen finansal kriz başta büyük işletmeleri daha sonra KOBİ'leri vurmuştur.Yeni pazarlar bulmak ve oralarda satış yapmak için Lojistik şirketleri ile yakın temas halinde olmak gerekir. Ülkemizde “Lojistik Yönetimi” artık bir işletme fonksiyonu olarak kabul edilmeli ve işletme organizasyonu ona göre oluşturulmalıdır.
Bu çalışmada lojistik yönetiminin temel kavramları ele alınarak Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmeler (KOBİ'ler) açısından önemi vurgulanmıştır. Bu çalışmanın amacı rekabet açısından lojistik yönetiminin KOBİ'ler tarafından öneminin anlaşılmasına katkı sağlamaktır.
Anahtar Sözcükler: Lojistik yönetimi, malzeme yönetimi, küçük ve orta büyüklükteki işletmeler
Abstract
The global financial crisis that has been seen all over the world has affected first the big managements and then the cobies. To find new bazaars for selling products eveyone should have a close communication with logistics firms. In our contry the management organsation to, “The Logistics Management” that has been accepted as a management function.
In this study the importance of basic concepts of lojistics management is pointed out according to the Small and Medium Sized Enterprises (SMEs). The aim of this study is to provide a contributoin to the SMEs to understand the importance of competition in logistics management.
Key Words: Logistics management, material management, small and medium sized enterprises
Lojistik yönetimi malzeme yönetimi küçük ve orta büyüklükteki işletmeler
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 24 Ocak 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 5 Sayı: 10 |
.