BibTex RIS Kaynak Göster

İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM

Yıl 2005, Cilt: 17 Sayı: 17, 21 - 31, 01.01.2005

Öz

Bu çalışmada bir tutum anketi geliştirilerek öğrencilerin fen laboratuarına olan ilgi ve tutumlarının tespit edilmesine çalışılmıştır. Van ilinde üç ilköğretim kurumunda yürütülmekte olan fen laboratuar uygulamalarında öğrenci başarısını artırmaya yönelik hazırlanan fen laboratuar uygulamalarına paralel olarak tutum araştırması tamamlanmıştır. Örneklemden 30 öğrenci ile mülakat yürütülerek bulgular desteklenmiş ve tartışmalar gerçekleştirilmiştir. İlköğretimde öğrencilerin fen laboratuarına karşı olumlu tutum geliştirdikleri sonucuna ulaşılmıştır. Öğrencilerin fen laboratuarına olan ilgilerinin geliştirilebileceği düşüncesiyle bazı öneriler sunularak çalışma tamamlanmıştır.

x

Yıl 2005, Cilt: 17 Sayı: 17, 21 - 31, 01.01.2005

Öz

In this study the students’ interests and attitudes towards science laboratory were determined with an attitude questionnaire developed by the researcher. An attitude research was undertaken, together with science laboratory application, prepared to increase students’ success in the science laboratories of three primary schools in Van. Thirty students were interviewed from participants (about 170 students), findings were supported and discussed. Result has indicated that the students in the primary schools showed positive attitude towards science laboratory. At the end of the study some suggesstions were posed with the hope that the students’ interests could be developed for science laboratory.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Yeşilyurt Bu kişi benim

Turgut Kurt Bu kişi benim

Atilla Temur Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2005
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 17 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Yeşilyurt, M., Kurt, T., & Temur, A. (2005). İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(17), 21-31.