PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

x

Yıl 2004, Cilt 16, Sayı 16, 104 - 114, 01.02.2004

Öz

in this study the students' interests and attitudes towards science laboratory were determined with an attitude questionnaire developed by the researcher. An attitude research was undertaken, together with science laboratory application, prepared to increase students' success in the science laboratories of three primary schools in Van. Thirty students were interviewed from participants (about 170 students), findings were supported and discussed. Result has indicated that the students in the primary schools showed positive attitude towards science laboratory. At the end of the study some suggesstions were posed with the hope that the students' interests could be developed for science laboratory.

İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM

Yıl 2004, Cilt 16, Sayı 16, 104 - 114, 01.02.2004

Öz

Bu çalışmada bir tutum anketi geliştirilerek öğrencilerin fen laboratuarına olan ilgi ve tutumlarının tespit edilmesine çalışılmıştır. Van ilinde üç ilköğretim kurumunda yürütülmekte olan fen laboratuar uygulamalarında öğrenci başarısını artırmaya yönelik hazırlanan fen laboratuar uygulamalarına paralel olarak tutum araştırması tamamlanmıştır. Örneklemden 30 öğrenci ile mülakat yürütülerek bulgular desteklenmiş ve tartışmalar gerçekleştirilmiştir. İlköğretimde öğrencilerin fen laboratuarına karşı olumlu tutum geliştirdikleri sonucuna ulaşılmıştır. Öğrencilerin fen laboratuarına olan ilgilerinin geliştirilebileceği düşüncesiyle bazı öneriler sunularak çalışma tamamlanmıştır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa YEŞİLYURT Bu kişi benim


Turgut KURT Bu kişi benim


Atilla TEMUR Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2004
Başvuru Tarihi 1 Ağustos 2014
Kabul Tarihi
Yayınlandığı Sayı Yıl 2004, Cilt 16, Sayı 16

Kaynak Göster

Bibtex @ { pauefd133073, journal = {Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-0085}, eissn = {1309-0275}, address = {}, publisher = {Pamukkale Üniversitesi}, year = {2004}, volume = {16}, number = {16}, pages = {104 - 114}, title = {İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM}, key = {cite}, author = {Yeşilyurt, Mustafa and Kurt, Turgut and Temur, Atilla} }
APA Yeşilyurt, M. , Kurt, T. & Temur, A. (2004). İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 16 (16) , 104-114 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11127/133073
MLA Yeşilyurt, M. , Kurt, T. , Temur, A. "İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM" . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2004 ): 104-114 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11127/133073>
Chicago Yeşilyurt, M. , Kurt, T. , Temur, A. "İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2004 ): 104-114
RIS TY - JOUR T1 - İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM AU - MustafaYeşilyurt, TurgutKurt, AtillaTemur Y1 - 2004 PY - 2004 N1 - DO - T2 - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 104 EP - 114 VL - 16 IS - 16 SN - 1301-0085-1309-0275 M3 - UR - Y2 - 2022 ER -
EndNote %0 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM %A Mustafa Yeşilyurt , Turgut Kurt , Atilla Temur %T İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM %D 2004 %J Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-0085-1309-0275 %V 16 %N 16 %R %U
ISNAD Yeşilyurt, Mustafa , Kurt, Turgut , Temur, Atilla . "İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 / 16 (Şubat 2004): 104-114 .
AMA Yeşilyurt M. , Kurt T. , Temur A. İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM. PUJE. 2004; 16(16): 104-114.
Vancouver Yeşilyurt M. , Kurt T. , Temur A. İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2004; 16(16): 104-114.
IEEE M. Yeşilyurt , T. Kurt ve A. Temur , "İLKÖĞRETİM FEN LABORATUARI İÇİN TUTUM", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 16, sayı. 16, ss. 104-114, Şub. 2004

..........................