Today, web support is provided besides courses at a lot of higher education institutes which use classical education methods. Content of this web support is generally determined by instructors giving courses. Though some instructors use web pages for only notification purposes, others have information on subjects of courses like course texts, beneficial links, etc. by using web pages, and sometimes all these situations can be together. The purpose of this research is to have the highest benefit from web support by taking into consideration opinions of higher education students on web pages, and so to increase contribution of technology usage to education.
Günümüzde klasik eğitim yöntemiyle eğitim ve öğretim yapılan birçok yüksek öğretim kurumunda verilen derslere koşut olarak derslerin web desteği de sağlanmaktadır. Sağlanan bu web desteğinin içeriği çoğunlukla dersi veren öğretim elemanları tarafından hazırlanmaktadır. Bir bölüm öğretim elemanı sadece duyuru amaçlı web ortamını kullanırken, diğer bir bölümü ders notları, faydalı bağlantılar, vb. gibi dersin konularına ilişkin bilgileri web sayfasından erişime açabilmekte ve bazen de bütün bu durumlar bir arada olabilmektedir. Bu araştırmanın amacı, yüksek öğrenim öğrencilerinin web sayfalarıyla ilgili değerlendirmelerinden hareketle web desteğinden en yüksek faydayı sağlayabilmek ve böylece teknoloji kullanımının örgün eğitime katkısını arttırabilmektir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2004 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 15 Sayı: 15 |