OzetHastaneler, hastalara eğitim düzeyi çok farklı olan kişilerle birlikte multidisipliner bakımlar vermektedirler .Bu muldisipliner ekiplerin verdiği hizmette sorumluların bilinmesi iş gücünün planlanması, hasta ve yakınlarının bilgilendirilmesi bakım sürecinin iyi yönetilmesi, geliştirilmesi gerekmektedir. Hasta bakımında standardizasyonun sağlanması ve tüm ekip üyelerinin bunun bilincinde olması, hasta bakımının kaliteli olması ve sürekli gelişmesi gerekmektedir. Bakım sağlayıcıların arasında işbirliğinin arttırılması bakımın kalitesini, çalışanlarının bilgi düzeyinin arttırılması zorunluluğunu gündeme getirmiştir. Hastaneler, rakipleri arasında tercih edilen işletmeler olmak için yeniliklere açık olmalıdır.
AbstractHospitals’ have been providing multidicipliner cares to patients’ with medical staff whose education level is different from each other. While providing multidicipliner cares; determining of supervisors’, planning of daily works, proper information flow to patient and accompanies together with succesfull patient care have been necessary. Moreover, standardizing at the patient care and keeping all team members aware about it while giving high level patient care with constantly progressing is compulsory. While rising collaboration among care providers, need for high quality of given healthcare and high level knowledge for all care providers became necessary. Hospitals should be managed with respect to openminded facts in order to be prefered ones among his rivals.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 2 Sayı: 4 |