AKTAN, C. Coşkun ve Mehtap Tunç (1998), “Bilgi Toplumu ve Türkiye”
Yeni Türkiye Dergisi, , ocak—Şubat ARSLAN, M, Metin ve Levent Eraslan (2003), “Yeni Eğitim Paradigması ve Türk Eğitim Sisteminde Dönüşüm Gerekliliği, MEB Dergisi, Sayı: 160, Güz, lıtto://yayım.meb.gov.tr/derO'iler/l60 04.10.2005.
AVCI, N., C.Taşçı, D.Derman, N.Erdoğan ve Ü.Köymen (1992),
Enformasyon Toplumu ve Eğitim Sistemlerine Etkileri, MEB Araştırma Raporu, MEB Yayınları, Ankara. AYDIN, Emin (1996), Değişen Bilgi Toplumu, Beta Basımevi, lstanbul
BALAY, ReŞk (2004) “Küreselleşme, Bilgi Toplumu ve Eğitim, Ankara
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, cilt237, Say112, 53:61-82. ÇELİK, Murat (2004), Bilgi ve Hikmet, Enformasyon Toplumunu”
Sayı: 161, Kış, http://yayım.ırıeb.gov.tr/dergiler/ .. . DRUCKER, Peter (1993), Kapitalist Otesi Toplum, Inkılap Kitabevi, İstanbul - _
DRUCKER, Peter (2000), Yeni Gerçekler, 7.Baskı, Türkiye Iş Bankasi
Kültür Yayınları, Ankara DURA, Cihan (1990), Bilgi Toplumu, Kültür Bakanlığı Yayınları, Ankara.
ERDOĞAN, İrfan (1999), “Bilgi Toplumu Olmanın Gerektirdiği Eğitim
Paradigması”, Bilgi ve Toplum Dergisi, Türk Dünyası Araştırıııaları Vakfı Yayınları, Sayızl, sf: 93-103. _ ERKAN, Hüsnü (2000), Ekonomi Sosyolojisi, Barış Yayınları, lzmir,
İŞMAN, Aytekin (2005), Uzaktan Eğitim, Öğreti yayınları, Ankara
SERTER, Nur (1997), 21.yy’a doğru İnsan Merkezli Eğitim, Sarmal
Yayınları, İstanbul _ ŞAYLAN, Gencay (1999), Postmodernizm, Imge Kitabevi, Ankara
TAŞKESEN, Abdullah ve Nesrin A. Çötok (2005), “Bilgi Toplumu Olma
Yolunda Teknolojinin Rolü ve Dönüştürüci'ıliiğü”, V. International Eueational Technology Conference, Vol. I, SAÜ, Sakarya, ss. 79—86. TEKIŞIK, H, Hüseyin (2002), “ Bilgi Çağı ve Bizde Eğitim
Uygulamaları”, Çağdaş Eğitim Dergisi, Tekışık Yayıncılık, Yıl:27, Sayıı290. T OFFLER, Alvin (1981), Şok, Altın Kitaplar Yayınevi, lstanbul
TOPRAKÇI, Erdal (2002), Eğitim Üzerine, Ütopya Yayınevi, Ankara
AKTAN, C. Coşkun ve Mehtap Tunç (1998), “Bilgi Toplumu ve Türkiye”
Yeni Türkiye Dergisi, , ocak—Şubat ARSLAN, M, Metin ve Levent Eraslan (2003), “Yeni Eğitim Paradigması ve Türk Eğitim Sisteminde Dönüşüm Gerekliliği, MEB Dergisi, Sayı: 160, Güz, lıtto://yayım.meb.gov.tr/derO'iler/l60 04.10.2005.
AVCI, N., C.Taşçı, D.Derman, N.Erdoğan ve Ü.Köymen (1992),
Enformasyon Toplumu ve Eğitim Sistemlerine Etkileri, MEB Araştırma Raporu, MEB Yayınları, Ankara. AYDIN, Emin (1996), Değişen Bilgi Toplumu, Beta Basımevi, lstanbul
BALAY, ReŞk (2004) “Küreselleşme, Bilgi Toplumu ve Eğitim, Ankara
Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, cilt237, Say112, 53:61-82. ÇELİK, Murat (2004), Bilgi ve Hikmet, Enformasyon Toplumunu”
Sayı: 161, Kış, http://yayım.ırıeb.gov.tr/dergiler/ .. . DRUCKER, Peter (1993), Kapitalist Otesi Toplum, Inkılap Kitabevi, İstanbul - _
DRUCKER, Peter (2000), Yeni Gerçekler, 7.Baskı, Türkiye Iş Bankasi
Kültür Yayınları, Ankara DURA, Cihan (1990), Bilgi Toplumu, Kültür Bakanlığı Yayınları, Ankara.
ERDOĞAN, İrfan (1999), “Bilgi Toplumu Olmanın Gerektirdiği Eğitim
Paradigması”, Bilgi ve Toplum Dergisi, Türk Dünyası Araştırıııaları Vakfı Yayınları, Sayızl, sf: 93-103. _ ERKAN, Hüsnü (2000), Ekonomi Sosyolojisi, Barış Yayınları, lzmir,
İŞMAN, Aytekin (2005), Uzaktan Eğitim, Öğreti yayınları, Ankara
SERTER, Nur (1997), 21.yy’a doğru İnsan Merkezli Eğitim, Sarmal
Yayınları, İstanbul _ ŞAYLAN, Gencay (1999), Postmodernizm, Imge Kitabevi, Ankara
TAŞKESEN, Abdullah ve Nesrin A. Çötok (2005), “Bilgi Toplumu Olma
Yolunda Teknolojinin Rolü ve Dönüştürüci'ıliiğü”, V. International Eueational Technology Conference, Vol. I, SAÜ, Sakarya, ss. 79—86. TEKIŞIK, H, Hüseyin (2002), “ Bilgi Çağı ve Bizde Eğitim
Uygulamaları”, Çağdaş Eğitim Dergisi, Tekışık Yayıncılık, Yıl:27, Sayıı290. T OFFLER, Alvin (1981), Şok, Altın Kitaplar Yayınevi, lstanbul
TOPRAKÇI, Erdal (2002), Eğitim Üzerine, Ütopya Yayınevi, Ankara