BibTex RIS Kaynak Göster

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ

Yıl 2006, Sayı: 11, 50 - 57, 08.04.2014

Kaynakça

  • Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
  • Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
  • Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
  • Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
  • N0:401, ETAM AŞ, Web Ofset, Eskişehir. Ertürk, 5.119,94). Eğitimde Program Gelişiii'me, & Baskı, Meteksan, Ankara. Hacısalihoğlu, HB. (1998). “Sempozynm Agrhs Kenuşmasf’, Alaizirk iii/ziversiiesi
  • Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
  • ' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
  • Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
  • _thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
  • Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
  • Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
  • Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
Yıl 2006, Sayı: 11, 50 - 57, 08.04.2014

Kaynakça

  • Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
  • Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
  • Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
  • Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
  • N0:401, ETAM AŞ, Web Ofset, Eskişehir. Ertürk, 5.119,94). Eğitimde Program Gelişiii'me, & Baskı, Meteksan, Ankara. Hacısalihoğlu, HB. (1998). “Sempozynm Agrhs Kenuşmasf’, Alaizirk iii/ziversiiesi
  • Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
  • ' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
  • Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
  • _thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
  • Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
  • Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
  • Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tevfik İşleyen Bu kişi benim

Levent Akgün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Nisan 2014
Gönderilme Tarihi 8 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA İşleyen, T., & Akgün, L. (2014). FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 50-57.
AMA İşleyen T, Akgün L. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. SUJEF. Nisan 2014;(11):50-57.
Chicago İşleyen, Tevfik, ve Levent Akgün. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 11 (Nisan 2014): 50-57.
EndNote İşleyen T, Akgün L (01 Nisan 2014) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 50–57.
IEEE T. İşleyen ve L. Akgün, “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ”, SUJEF, sy. 11, ss. 50–57, Nisan 2014.
ISNAD İşleyen, Tevfik - Akgün, Levent. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (Nisan 2014), 50-57.
JAMA İşleyen T, Akgün L. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. SUJEF. 2014;:50–57.
MLA İşleyen, Tevfik ve Levent Akgün. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 11, 2014, ss. 50-57.
Vancouver İşleyen T, Akgün L. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. SUJEF. 2014(11):50-7.