Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
_thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
_thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
İşleyen, T., & Akgün, L. (2014). FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 50-57.