BibTex RIS Kaynak Göster

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ

Yıl 2006, Sayı: 11, 50 - 57, 08.04.2014

Kaynakça

  • Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
  • Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
  • Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
  • Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
  • N0:401, ETAM AŞ, Web Ofset, Eskişehir. Ertürk, 5.119,94). Eğitimde Program Gelişiii'me, & Baskı, Meteksan, Ankara. Hacısalihoğlu, HB. (1998). “Sempozynm Agrhs Kenuşmasf’, Alaizirk iii/ziversiiesi
  • Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
  • ' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
  • Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
  • _thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
  • Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
  • Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
  • Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
Yıl 2006, Sayı: 11, 50 - 57, 08.04.2014

Kaynakça

  • Baykui, Y. (1990). İlkokul Beşinci szŞwz Lise ve Dengi Olcullariii Son .S'zmjîlcmızci
  • Kadar .Maleniaiik ve Fen Derslerine Karşı Tara/7251a Görülen Değişırieler ve Öğrenci Seçme SZZZCWU’ZCZCZ'İÇİ Başar; ile İlişkili Olduğu Diişiiniilen Basi
  • Faktörler. ÖSYM Yayınları, Ankara. Baykul, Y. (1999), İlköğretim Birinci Kaaiz’eme Maienmtiic Öğreiimi. MEB Öğretmen
  • Kitap1arı Dizisi. Mi11i Eğitim Basımevi, İstanbıu. Ersin, M. (1982). Eğiliiricle Psikolcy'iizirz Rolü. Mim Eğitim Basımevi. 377—803 İstanbul. lili-soy, Y. ve Diğer (1991), Matemaiik Öğretimi, Anadoiu Üniversitesi. Yayin
  • N0:401, ETAM AŞ, Web Ofset, Eskişehir. Ertürk, 5.119,94). Eğitimde Program Gelişiii'me, & Baskı, Meteksan, Ankara. Hacısalihoğlu, HB. (1998). “Sempozynm Agrhs Kenuşmasf’, Alaizirk iii/ziversiiesi
  • Kuruluş Elicia/lawn? Ii-szemafik S’mryyozwmzz, 07161 Sayı, Mayıs 1998, Erzurum.
  • ' Hiebert, J. and Lefcvre, P. (1986). “Conceptual and Procedural Knowledge in
  • Mathematics: an Introductory Analysis”, în ]. Hicbert (Eds), Conceptual and Procec'lural Knowledge; The Case of'A/İ'ıruflicnzaiics, (pp. 1—27), HiHsacEe. NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Johari, A. ( 1998). Eğiim oflnduciive Mailiimeclia Programs (m Creation Qf Linear (Unpublished
  • _thciion cmd Variable Carlee];Şnalization Dissertation), p. 1. Arizona State University. Karagay,- T. (1985). Mafan-ımik Öğretimi, Or'iiiiiğreiim Kurumlarında Matematik
  • Öğretimi ve Sorunları. {wk Eğitim Derneği, 13—14 Haziran. Ankara. NIccoı'mick, R. (1997). “Conceptual and Procedura Knowiedge”, International
  • Journal 0f T ethnology (md Design Education. V 01. 7, p. 141—159. Umay, A. (1996). “Matematik Eğitimi ve Ö1çü1mesî”. Haceiiepe Ünv. Eğitim Fak. Der'risi, Sayı. 12, 145-149. Iletisim adresi
  • Arş. Gör Levent AKGUN ; Atatürk Ünüversitesi KK. Eğt. Fem. OFMAE Böîümu Matematik Egitimi Anabiüm Dah Erzurum e-posta: levakgunlğğgmail.cum Yrd. Doç.Dr. Tevfik T§LEYBN Ataürk Üniversitesi KK. Eğ1.Fa1<. OFMAR Brahma Matematik Eğitimi Anabiîim Dah Erzurum e—posîa: icvfîkisleyenğifhotamil.cem U1 \1
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tevfik İşleyen Bu kişi benim

Levent Akgün Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Nisan 2014
Gönderilme Tarihi 8 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA İşleyen, T., & Akgün, L. (2014). FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OLASILIK DERSİNİ KAVRAMA DÜZEYLERİ. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 50-57.