Kurumların yaşamsal sorunlarından biri olan iletişim konusu giderek daha çok önem kazanmaktadır. Günümüz toplumlarında gündelik yaşamın hızlı temposu içinde iletişimin daha hızlı gerçekleşebilmesi için teknolojik gelişmelerde hızla devam edip gitmektedir. Değişim hızının artışı toplumsal, örgütse! ve bireysel tepki sürelerinin kısalmasına yol açmaktadır. Bu da eğitim sistemlerinin örgütlenme anlayışları üzerinde önemli bask.lar çı taya çıkartmaktadır. Dahası,eğitim sistemleri aracılığıyla üretilmekte olan bireysel nitelikler arasına, birde çabuk karar verebilme yeteneği eklenmektedir. Her alanda olduğu gibi eğitim alanında da programların içeriklerinin yoğunlaşması, değişen ve gelişen bilginin, yakından takip edilebilmesini sağlamak için yaygınlaşan bilgisayar teknolojisinden en iyi şekilde . yararlanabilmek gerekmektedir. Bu açıdan araştırmanın amacı eğitim -öğretim programlarında iletişimi etkileyen unsurları belirlemek ve etken bir iletişim modelinin oluşmasına katkıda bulunabilmektir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Mayıs 2014 |
Gönderilme Tarihi | 31 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 4 Sayı: 1 |
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY NC) ile lisanslanmıştır.