Personal brand has become an important concept by diversified communications channels
and increasing access to information and other people. The process which has begun by
noticing the possible value increase as a result of adapting the processes of the concept of
being a commercial brand has been a business area that comprises a lot of management skills
today. The conscious of personal brand increases the power of leaving a permanent mark and
creating value by the effect of people who take place in the professional life for various duties
and goals especially in the present era.
Kişisel marka kavramı, iletişim kanallarının çeşitlenmesi, bu yolla insanların bilgiye ve diğer insanlara erişebilirliğin artmasıyla önemli bir kavram haline gelmiştir. Ticari marka olma kavramı süreçlerinin insanlara uyarlanması sonucu ortaya çıkması muhtemel değer artışının farkına varılmasıyla başlayan süreç, günümüzde birçok yönetim becerilerini de kapsayan bir çalışma alanı haline gelmiştir. Kişisel marka bilinci özellikle içinde bulunduğumuz dönemde profesyonel yaşamda çeşitli görev ve amaçlarla yer alan kişilerin yarattığı etki ile iz bırakma ve değer yaratma gücünü arttırmaktadır.
Diğer ID | JA47UB89GB |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2011 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 11 Sayı: 21 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.