This article explains that why has been ignored creativity on business training in Turkish
higher education. It has not especially been emphasized sociological and cultural factors in
this case. Additionally, this study suggests a course description on “techniques and practices
of creative thoughts development” towards business training at undergraduate level.
Bu çalışma, Türkiye’de yüksek öğretimde işletmecilik eğitiminde yaratıcılığın neden önemsenmediğini açıklamaktadır. Özellikle sosyo-kültürel nedenlerden bu bağlamda bahsedilmemiştir. Ayrıca lisans düzeyi işletme eğitimine yönelik “yaratıcı düşünce geliştirme teknikleri ve uygulamaları” konusunda ders içeriği önerilmektedir.
İşletme Eğitimi Yaratıcılık İcat Bilgi Yönetimi Yenilik Yönetimi
Diğer ID | JA78UH73KC |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2009 |
Gönderilme Tarihi | 1 Aralık 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 16 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.