BibTex RIS Kaynak Göster

E-MAĞAZALARDAN AUŞ-VERİŞLERDE E-MÜŞTERİ TUTUMLARI VE E-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Yıl 2007, Cilt: 7 Sayı: 14, 219 - 238, 01.12.2007

Öz

Müşteri memnuniyeti, işletmelerin karlılığı, sürekliliği ve müşteri bağlılığı oluşturulmasında önemli olmasından dolayı tüm sektörlerde olduğu gibi e-mağazalar (elektronik veya sanal mağazalar) için de önemlidir. Türkiye’de müşteri memnuniyeti ile ilgili farklı sektörlerde çok sayıda araştırma yapılmasına rağmen, e-mağazalardaki e-müşterİ memnuniyeti ile İlgili yeterli uygulamalı araştırmalara rastlanmamıştır. Bu çalışmada, öncelikle müşteri memnuniyeti ve e-mağazaların rekabet gücü içinde e-müşteri-memnuniyetinin önemi açıklanmıştır. E-mağazalardan alış-veriş yapılmasına yönelik e-müşteri tutumları ve e-müşteri memnuniyetini etkileyen değişkenler internet ortamında yapılan bir araştırma ile analiz edilmiştir. Yapılan araştırma sonuçlarına göre e-mağaza yöneticilerine önerilerde bulunulmuştur.

Yıl 2007, Cilt: 7 Sayı: 14, 219 - 238, 01.12.2007

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA54UZ64VG
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Süleyman Barutçu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2007
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 7 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Barutçu, S. (2007). E-MAĞAZALARDAN AUŞ-VERİŞLERDE E-MÜŞTERİ TUTUMLARI VE E-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 7(14), 219-238.