Inthis study,satisfaction levels of thepublic library users are found outwithinthescopeof“innovativeservice” andrelationof“satisfaction-innovativeness” is evaluated. Thepopulationofthe study is comprisedof Bartın UlusCultureandArthouse PublicLibrary users.Within the scopeofthestudy, satisfaction questionnaireincludingthree sections wasapplied to 185persons, including 109female and 76 male. As a result ofthestudy,libraryuserswerefound outto have highlevelofsatisfaction about innovativeservice. Withinthiscontext,it was found out thatBartın Ulus KültürveSanateviPublic Library innovativeservice approach positivelyaffected the user satisfaction
Public library innovativeness innovative services users user satisfaction Bartın Ulus Culture and Arthouse Public Library.
Bu çalışmada halk kütüphanesi kullanıcılarının “Yenilikçi Hizmet” kapsamında memnuniyet düzeyleri ortaya konularak memnuniyet-yenilikçilik yaklaşımı ilişkisi değerlendirilmektedir. Çalışmanın evrenini Bartın Ulus Kültür ve Sanatevi Halk Kütüphanesi kullanıcıları oluşturmaktadır. Çalışma kapsamında 109’u kadın, 76’sı erkek toplam 185 kişiye üç bölümden oluşan memnuniyet anketi uygulanmıştır. Araştırmanın sonucunda, kütüphane kullanıcılarının yenilikçi hizmet konusundaki memnuniyet düzeylerinin oldukça yüksek olduğu anlaşılmıştır. Bu bağlamda, Bartın Ulus Kültür ve Sanatevi Halk Kütüphanesi yenilikçi hizmet yaklaşımının kullanıcı memnuniyetini olumlu yönde etkilediği ortaya çıkarılmıştır.
Halk kütüphanesi yenilikçilik yenilikçi hizmet kullanıcı kullanıcı memnuniyeti Bartın Ulus Kültür ve Sanatevi Halk Kütüphanesi.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 31 Sayı: 3 |
Bu dergi içeriği CC BY 4.0 ile lisanslanmaktadır.