BibTex RIS Kaynak Göster

Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?

Yıl 2008, Cilt: 2 Sayı: 3 - Cilt: 2 Sayı: 3, 197 - 202, 25.07.2016

Kaynakça

  • Ankara Üniversitesi Asistan Girişimi, 2007, “Türkiye‟nin Yükseköğretim Stratejisi (Taslak) Raporuna İlişkin Bir Değerlendirme”, Eğitim Bilim Toplum, 5 (9).
  • Cangızbay, K., 2003, “Sürekli Seferberlik ve Teyakkuz Rejiminin Kurumu Olarak Üniversite”, Toplum ve Bilim, 97.
  • Cavan, S., 1970, “Class Status and the Academic Dilemma”, Sociology of Education, 43 (2).
  • Çiğdem, A., 2003, “Üniversiteye Ne Oldu?”, Toplum ve Bilim, 97.
  • Evans, G., 2002, Akademisyenler ve Gerçek Dünya, Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul.
  • Harvey, D., 1998, “The University in Ruins”, The Atlantic Monthly, 282.
  • Kwiek, M. 2000, “The Nation-State, Globalization and the Modern Institution of the University”, Theoria: A Journal of Social and Political Theory, 96.
  • Nixon, J. & Diğerleri, 2001, “Towards a New Academic Professionalism: A Manifesto of Hope”, British Journal of Sociology of Education, 22 (2). Sennett, R., 2002, Karakter Aşınması, Ayrıntı Yayınları, İstanbul.
Yıl 2008, Cilt: 2 Sayı: 3 - Cilt: 2 Sayı: 3, 197 - 202, 25.07.2016

Kaynakça

  • Ankara Üniversitesi Asistan Girişimi, 2007, “Türkiye‟nin Yükseköğretim Stratejisi (Taslak) Raporuna İlişkin Bir Değerlendirme”, Eğitim Bilim Toplum, 5 (9).
  • Cangızbay, K., 2003, “Sürekli Seferberlik ve Teyakkuz Rejiminin Kurumu Olarak Üniversite”, Toplum ve Bilim, 97.
  • Cavan, S., 1970, “Class Status and the Academic Dilemma”, Sociology of Education, 43 (2).
  • Çiğdem, A., 2003, “Üniversiteye Ne Oldu?”, Toplum ve Bilim, 97.
  • Evans, G., 2002, Akademisyenler ve Gerçek Dünya, Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul.
  • Harvey, D., 1998, “The University in Ruins”, The Atlantic Monthly, 282.
  • Kwiek, M. 2000, “The Nation-State, Globalization and the Modern Institution of the University”, Theoria: A Journal of Social and Political Theory, 96.
  • Nixon, J. & Diğerleri, 2001, “Towards a New Academic Professionalism: A Manifesto of Hope”, British Journal of Sociology of Education, 22 (2). Sennett, R., 2002, Karakter Aşınması, Ayrıntı Yayınları, İstanbul.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA39KV96ZH
Bölüm Değerlendirme
Yazarlar

Mustafa Kemal Coşkun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Temmuz 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 2 Sayı: 3 - Cilt: 2 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Coşkun, M. K. (2016). Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?. Toplum Ve Demokrasi Dergisi, 2(3), 197-202.
AMA Coşkun MK. Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?. Toplum ve Demokrasi Dergisi. Temmuz 2016;2(3):197-202.
Chicago Coşkun, Mustafa Kemal. “Üniversite Eğitimi Ve Akademisyenler Quo Vadis?”. Toplum Ve Demokrasi Dergisi 2, sy. 3 (Temmuz 2016): 197-202.
EndNote Coşkun MK (01 Temmuz 2016) Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?. Toplum ve Demokrasi Dergisi 2 3 197–202.
IEEE M. K. Coşkun, “Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?”, Toplum ve Demokrasi Dergisi, c. 2, sy. 3, ss. 197–202, 2016.
ISNAD Coşkun, Mustafa Kemal. “Üniversite Eğitimi Ve Akademisyenler Quo Vadis?”. Toplum ve Demokrasi Dergisi 2/3 (Temmuz 2016), 197-202.
JAMA Coşkun MK. Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?. Toplum ve Demokrasi Dergisi. 2016;2:197–202.
MLA Coşkun, Mustafa Kemal. “Üniversite Eğitimi Ve Akademisyenler Quo Vadis?”. Toplum Ve Demokrasi Dergisi, c. 2, sy. 3, 2016, ss. 197-02.
Vancouver Coşkun MK. Üniversite Eğitimi ve Akademisyenler Quo Vadis?. Toplum ve Demokrasi Dergisi. 2016;2(3):197-202.