BibTex RIS Kaynak Göster

Investigating the Satisfactions of Patients from Health Service According to the Socio-Economical Condition of Patients

Yıl 2004, Cilt: 11 Sayı: 3, - , 01.06.2004

Öz

In institutions facilitating health service, by measuring the non-technical dimension of service satisfaction, analyses related to satisfaction according to type of social insurance, age, level of education, monthly income of family and whether a private doctor is consulted were documented. Beside analysing the effect of factors investigated on general satisfaction, the effect of factors were investigated by separating the whole into pieces such as policlinic, clinic, other health and official services, staff, patient right, physical condition, cafeteria services and general view. As a result of research, a significant difference was observed between the factors affecting the whole and the parts of the whole. Key words: Patient Satisfaction, Service Of Health, Social-Economics

Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi

Yıl 2004, Cilt: 11 Sayı: 3, - , 01.06.2004

Öz

Sağlık hizmeti veren kurumlarda, hizmet memnuniyetinin teknik olmayan boyutu ölçülerek, sosyal güvence türü, yaş, eğitim düzeyi, ailenin aylık geliri ve hastanedeki bir hekimin özel muayenesine gitme durumlarına göre memnuniyetle ilgili analizler yapıldı. İncelenen faktörlerin genel memnuniyet üzerindeki etkisinin araştırılması yanında bütün “poliklinik, klinik, diğer sağlık ve bürokratik hizmetler, personel, hasta hakları, fiziksel durum, kafeterya hizmetleri ve genel izlenim” olarak parçalara ayrılarak faktörlerin etkisi araştırıldı. Araştırma sonucunda bütünü etkileyen faktörlerle bütünün parçalarını etkileyen faktörler arasında farklılıklar olduğu görüldü. Anahtar kelimeler: Hasta Memnuniyeti, Sağlık Hizmeti ,Sosyo-Ekonomik

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İlker Ercan Bu kişi benim

Bülent Ediz Bu kişi benim

İsmet Kan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 11 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Ercan, İ., Ediz, B., & Kan, İ. (2004). Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi. Journal of Turgut Ozal Medical Center, 11(3).
AMA Ercan İ, Ediz B, Kan İ. Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi. Turgut Özal Tıp Merk Derg. Haziran 2004;11(3).
Chicago Ercan, İlker, Bülent Ediz, ve İsmet Kan. “Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi”. Journal of Turgut Ozal Medical Center 11, sy. 3 (Haziran 2004).
EndNote Ercan İ, Ediz B, Kan İ (01 Haziran 2004) Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi. Journal of Turgut Ozal Medical Center 11 3
IEEE İ. Ercan, B. Ediz, ve İ. Kan, “Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi”, Turgut Özal Tıp Merk Derg, c. 11, sy. 3, 2004.
ISNAD Ercan, İlker vd. “Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi”. Journal of Turgut Ozal Medical Center 11/3 (Haziran 2004).
JAMA Ercan İ, Ediz B, Kan İ. Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi. Turgut Özal Tıp Merk Derg. 2004;11.
MLA Ercan, İlker vd. “Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi”. Journal of Turgut Ozal Medical Center, c. 11, sy. 3, 2004.
Vancouver Ercan İ, Ediz B, Kan İ. Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi. Turgut Özal Tıp Merk Derg. 2004;11(3).