Dergi Kurulları

Baş Editör

Prof. Dr. Metin PİŞKİN ANKARA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Türkiye

Prof. Dr. Metin Pişkin lisans ve yüksek lisans eğitimini Ankara Üniversitesi’nde, doktora eğitimini ise University of Leicester Faculty of Education and Contiuning Studies’de tamamlamıştır.
Önemli bir bölümü okul psikolojik danışmanlığı ve kariyer danışmanlığı alanında olmak üzere, 70’i aşkın akademik yayın yapmıştır. 45’i uluslararası olmak üzere toplam 72 bilimsel kongrede bildiri sunmuştur. 13’ü doktora, 25’i yüksek lisans olmak üzere 38 lisansüstü tez danışmanlığı yapmıştır.
TÜBİTAK ve Avrupa Birliği destekli pek çok projede yürütücü ve uzman olarak çalışmıştır. Akademik çalışmalarına ek olarak, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı başkanlığı, Fakülte Yönetim Kurulu üyeliği ve Ankara Üniversitesi Kariyer Planlama ve İnsan Kaynakları Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdür Yardımcılığı görevlerini yürütmektedir.

Kariyer Danışmanlığı

Editörler

Doç. Dr. Selen DEMİRTAŞ ZORBAZ ANKARA UNIVERSITY Türkiye
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Kariyer Danışmanlığı, Okul Psikolojik Danışmanlığı
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Kariyer Danışmanlığı, Psikolojik Danışmanlık Eğitimi, Dezavantajlı Gruplar, Travma Psikolojisi
Doç. Dr. Özlem ULAŞ KILIÇ GİRESUN ÜNİVERSİTESİ Türkiye

Dr. Ulaş Kılıç, lisans eğitimini 2009 yılında Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Anabilim Dalı’nda tamamlamıştır. Ulaş Kılıç, yükseklisans eğitimini 2011 yılında ve doktora eğitimini 2016 yılında Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü, Psikolojik Danışma ve Rehberlik Anabilim Dalı’nda tamamlamıştır. 2014 yılında TUBİTAK Yurt Dışı Doktora Sırası araştırma bursu ile Colorado State Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Kariyer Gelişimi Bölümü’nde misafir araştırmacı olarak bulunmuştur. Doktora sonrası çalışmalarını tamamlamak ve post-doktora dercesini almak üzere TUBİTAK Yurt Dışı Doktora Sonrası araştırma bursunu kazanarak 2018-2020 yıllarında Colorado State Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Kariyer Gelişimi Bölümü’nde Post-Doktora araştırmacısı olarak bulunmuştur. Ulaş Kılıç, 2013-2016 yılları arasında Hacettepe Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Hacettepe Üniversitesi Psikometri Araştırma ve Uygulama Merkezi’nde akademik başarı, bölüm seçimi ve mobbing konularında çeşitli projelerde çalışmıştır. Bununla birlikte Dr. Ulaş Kılıç, 2013-2015 yılları arasında Hacettepe Üniversitesi Psikolojik Danışma Birimi’nde psikolojik danışman olarak hizmet vermiştir. Üniversite dışı deneyim kapsamında ise, Dr. Ulaş Kılıç 2017-2018 yılları arasında Giresun Valiliği’nin Uyuşturucu ile Mücadele ve İl Tütün Kontrol Kurullarında çeşitli çalışmalar gerçekleştirmiştir. Dr. Ulaş Kılıç özellikle kariyer danışması ve çok kültürlülük yaklaşımı kapsamında akademik çalışmalarını yürütmektedir. Spesifik olarak ise kariyer kararı verme yetkinliği, kariyer engelleri, kariyer geçişleri ve kariyer uyumu kavramları üzerinde çalışmaktadır. 

Kariyer Danışmanlığı

Editör Kurulu

Prof. Dr. Bradley T. ERFORD, Vanderbilt University, ABD
Prof. Dr. Fatma Ebru İKİZ, Dokuz Eylül Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Figen ÇOK, Başkent Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Gürhan CAN, Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Hande BRIDDICK, South Dakota State University, ABD
Prof. Dr. İlhan YALÇIN, Ankara Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Selahiddin ÖĞÜLMÜŞ, Ankara Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Süleyman DOĞAN, Ege Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. William C. BRIDDICK, South Dakota State University, ABD

Dil Editörü

Dr. Öğr. Üyesi Thseen NAZİR, İbn Haldun Üniversitesi, Türkiye

İstatistik Editörü

Doç. Dr. Murat BOYSAN, Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi, Türkiye

Teknik Düzenleme ve mizanpaj

Arş. Gör. Zeynep GÖRGÜLÜ, Ankara Üniversitesi, Türkiye
Arş. Gör. Ecem ÇİÇEK, Ankara Üniversitesi, Türkiye
Uzm. Psi. Dan. Özge ERDEM, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Son Güncelleme Zamanı: 29.06.2024 23:00:15

!! From 30 November 2023, English language proofreading will be required for accepted articles to ensure language quality.