Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

An Evaluation on the Needs and Expectations from the University and School: A Study on Students in the School of Social Work, Hacettepe University

Yıl 2005, Cilt: 16 Sayı: 2, 107 - 120, 15.10.2005

Öz

This study aims lo evaluate the needs and expectations of both the School of Social  Work as an academic unit of Hacettepe University and the students who are the sources of this academic institution in a period when Hacettepe University passes  through a process of strategic planning as a whole. The study was realized between April and June 2005. It was planned lo be an exhaustive count work, but because the  participation was on a voluntary basis 279 students from the freshman to the doctoral  level constituted the informants

 

Kaynakça

  • Toplum ve Sosyal Hizmet

Hacettepe Üniversitesi Sosyal Hizmetler Yüksekokulu Öğrencilerinin Üniversite ve Okula Yönelik İhtiyaç ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi

Yıl 2005, Cilt: 16 Sayı: 2, 107 - 120, 15.10.2005

Öz

Bu çalışmada, Hacettepe Üniversitesi’nin bir bütün olarak stratejik planlama sürecinden geçtiği bir dönemde Hacettepe Üniversitesi’nin akademik bir birimi olarak Sosyal Hizmetler Yüksekokulu’nun ve bu kurumun kaynağı olan öğrencilerinin, ihtiyaç ve beklentilerinin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Çalışma Nisan-Haziran 2005 tarihleri arasında gerçekleşmiştir. Çalışma bir tamsayı çalışması olarak planlanmış ancak çalışmaya katılım gönüllü olması nedeniyle, çalışmaya lisans birinci sınıftan doktora düzeyine kadar 279 öğrenci katılmıştır.

 

Kaynakça

  • Toplum ve Sosyal Hizmet
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Sosyoloji (Diğer)
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Uğur Özdemir Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Ekim 2005
Gönderilme Tarihi 15 Ağustos 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 16 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özdemir, U. (2005). Hacettepe Üniversitesi Sosyal Hizmetler Yüksekokulu Öğrencilerinin Üniversite ve Okula Yönelik İhtiyaç ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi. Toplum Ve Sosyal Hizmet, 16(2), 107-120.