Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

Erratum to: "Investigating seventh grade students’ mathematization processes and mathematical models: The Lawnmower Problem"

Yıl 2018, Cilt: 9 Sayı: 3, 665 - 667, 17.12.2018
https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234

Öz

In the article with “Didiş-Kabar, M. G. & İnan, M.
(2018). Investigating seventh grade students’ mathematization processes and
mathematical models: The Lawnmower Problem. Turkish
Journal of Computer and Mathematics Education, 9
(2), 339-366. doi:
10.16949/turkbilmat.408698” citation information which was published in the second
issue of the ninth volume of Turkish Journal of Computer and Mathematics
Education, Appendix section was forgotten to add the main text during editing.
We apologize to the readers for the mistake. In this paper, Appendix of the study
are presented.  

Kaynakça

  • Didiş-Kabar, M. G. ve İnan, M. (2018). Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9(2), 339-366. doi: 10.16949/turkbilmat.408698

Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi."

Yıl 2018, Cilt: 9 Sayı: 3, 665 - 667, 17.12.2018
https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234

Öz

Türk Bilgisayar ve
Matematik Eğitim Dergisi’nin dokuzuncu cildinin ikinci sayısında yer alan “Didiş-Kabar,
M. G. ve İnan, M. (2018). Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin
matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim
biçme problemi. Turkish Journal of
Computer and Mathematics Education, 9
(2), 339-366. doi:
10.16949/turkbilmat.408698” referanslı makalede mizanpaj editörü tarafından
yapılan düzenlemede çalışmanın “Ek” kısmının eklenmesi unutulmuştur. Yapılan bu
hatadan dolayı okuyucularımızdan özür dileriz. Bu düzeltme yazısında ilgili
çalışmanın Ek kısmı sunulmuştur.

Kaynakça

  • Didiş-Kabar, M. G. ve İnan, M. (2018). Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 9(2), 339-366. doi: 10.16949/turkbilmat.408698
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Düzeltme
Yazarlar

Turcomat Editorial Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 17 Aralık 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 9 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Editorial, T. (2018). Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), 9(3), 665-667. https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234
AMA Editorial T. Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). Aralık 2018;9(3):665-667. doi:10.16949/turkbilmat.491234
Chicago Editorial, Turcomat. “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul Yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri Ve Matematiksel Modellerinin Incelenmesi: Çim biçme problemi.’”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9, sy. 3 (Aralık 2018): 665-67. https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234.
EndNote Editorial T (01 Aralık 2018) Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9 3 665–667.
IEEE T. Editorial, “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.’”, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), c. 9, sy. 3, ss. 665–667, 2018, doi: 10.16949/turkbilmat.491234.
ISNAD Editorial, Turcomat. “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul Yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri Ve Matematiksel Modellerinin Incelenmesi: Çim biçme problemi.’”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9/3 (Aralık 2018), 665-667. https://doi.org/10.16949/turkbilmat.491234.
JAMA Editorial T. Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2018;9:665–667.
MLA Editorial, Turcomat. “Düzetlme yazısı: ‘Ortaokul Yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri Ve Matematiksel Modellerinin Incelenmesi: Çim biçme problemi.’”. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), c. 9, sy. 3, 2018, ss. 665-7, doi:10.16949/turkbilmat.491234.
Vancouver Editorial T. Düzetlme yazısı: "Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin matematikselleştirme süreçleri ve matematiksel modellerinin incelenmesi: Çim biçme problemi.". Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT). 2018;9(3):665-7.