BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYAL HİZMET İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ

Yıl 2015, Sosyal Hizmet Özel Sayısı Yıl 2015, 89 - 106, 04.08.2016

Öz

Yenilik kavramı son on yıldır üzerinde ağırlık olarak durulan bir konu haline gelmiştir. Yenilik, özel sektörden kamu sektörüne kadar tüm alanlarda kalite ve rekabetin belirleyici unsuru olarak değerlendirilmektedir. Yenilik yapmak ve bunu sürdürebilmek iyi bir yenilik yönetimi sürecine bağlıdır. Bu çalışmada yenilik yönetimi ve yeniliğin önemi sosyal hizmet işletmeleri açısından ele alınmıştır

INNOVATION MANAGEMENT IN SOCIAL SERVICES BUSINESS

Yıl 2015, Sosyal Hizmet Özel Sayısı Yıl 2015, 89 - 106, 04.08.2016

Öz

The concept of innovation has become a considered issues over the past decade. Innovation is considered to be the determining factor in all areas of quality and competition from the private sector to the public sector. Innovate and to maintain it depends on the good management of the innovation process. In this study, the importance of innovation management and innovation are discussed in terms of social service businesses

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA57EJ24RS
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Öznur Bozkurt Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Ağustos 2016
Gönderilme Tarihi 5 Ağustos 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Sosyal Hizmet Özel Sayısı Yıl 2015

Kaynak Göster

APA Bozkurt, Ö. (2016). SOSYAL HİZMET İŞLETMELERİNDE YENİLİK YÖNETİMİ. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi89-106.

570ceb1545981.jpglogo.pngmiar.pnglogo.pnglogo-minik.pngdownloadimageedit_26_6265761829.pngacarlogoTR.png5bd95eb5f3a21.jpg26784img.pngoaji.gifdownloadlogo.pngLogo-png-768x897.png26838