Letter to Editor
BibTex RIS Cite

Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)

Year 2015, Volume: 1 Issue: 4, 4 - 7, 01.10.2015

Abstract

Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak e-öğrenme ortamlarının kişiselleşmesine olanak sağlamaktadır. Bu sistemler; farklı özelliklere ve gereksinimlere sahip öğrenenlerin ihtiyaçlarına cevap verebilmek, öğrenen memnuniyetini arttırabilmek ve öğrenenlere verimli bir öğrenme ortamı sunabilmek için bir çözüm olarak düşünülebilir. Zeki ve uyarlanabilir öğrenme sistemleri, öğrenenlerin her bir hareketini kayıt altına almakta ve kaydedilen verileri öğrenme teorisi bağlamında analiz ederek öğrenenlere yol göstermek amacıyla kullanmaktadır. Bu çalışmanın amacı, zeki öğretim sistemlerinin ve uyarlanabilir öğrenme ortamlarının genel yapısını açıklamak ve zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamlarını incelemektir.

References

  • Tuna, G. (2015). Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup). AUAd, 1(4), 4-7.
Year 2015, Volume: 1 Issue: 4, 4 - 7, 01.10.2015

Abstract

References

  • Tuna, G. (2015). Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup). AUAd, 1(4), 4-7.
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Gamze Tuna

Publication Date October 1, 2015
Published in Issue Year 2015 Volume: 1 Issue: 4

Cite

APA Tuna, G. (2015). Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup). Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 1(4), 4-7.