e-ISSN: 2619-9556
Başlangıç: 2017
Kapak Resmi
 

GRID, mimarlık, kentsel ve bölgesel planlama, iç mimarlık, peyzaj mimarlığı, kentsel tasarım, ürün tasarımı ve endüstriyel tasarım ve bunların disiplinler arası alanlarına katkıda bulunmayı amaçlamaktadır. GRID Dergisi yılda iki kez Nisan ve Ekim aylarının son günlerine kadar yayınlanır ve 1 Nisan - 31 Mayıs (31 Mayıs 00.00'da sistem kapanmaktadır)  ve 1 Kasım - 31 Aralık (31 Aralık 00.00'da sistem kapanmaktadır) tarihleri arasında makale teslimi kabul etmektedir. Türkçe ve İngilizce tam metinlere çevrimiçi olarak erişilebilir. GRID, TRDizin ve Avery Index'de taranmaktadır.

Dergi için herhangi bir yayımlama ücreti yoktur. GRID yayımının ardından makalelere çevrimiçi erişim sağlayan açık erişimli bir dergidir. Herhangi biri derginin websayfası üzerinden makaleleri görüntüleyebilir, PDF formatında indirebilir ve ölçümleri kontrol edebilir. Dergi, bilimsel araştırmalara ücretsiz ve serbest çevrimiçi ulaşımın sağlanmasının bilginin küresel çapta yayılmasına katkı sağlayacağına inanmaktadır. Bu yönüyle, Budapeşte Açık Erişim Girişimi (BOAI) tarafından tanımlanan ilkeleri kabul etmekte ve Açık Erişim Politikasını benimsemektedir. Sorularınız olursa lütfen bize grid@cankaya.edu.tr adresinden ulaşınız.


Makale Gönderimine Açılacak Tarih: 1 Kasım 2025

2025 - Cilt: 8 Sayı: 2

Araştırma Makalesi

A Case Study of a Machine Learning Usage in Design: Conceptual Models from Graph-based GANs

Araştırma Makalesi

Kaybolan Bir Endüstri Mirası: Turhal Şeker Fabrikası

Araştırma Makalesi

Deneyimlenen ve Varsayımsal Bir Deprem Sonrası Mekânsal Olanaklar ve İnsan Davranışları: 2020 Ege Denizi Depremi

Araştırma Makalesi

Mapping Modernity: Sony Walkman and the London Underground Map

Araştırma Makalesi

Geleneksel Erzurum evlerinde cephe tipolojisi

Araştırma Makalesi

Cumhuriyet modernleşmesinin kırsal ölçekte kurgulanan tarımsal araştırma enstitüleri (yerleşkeleri): Adapazarı Tohum Islah ve Deneme İstasyonu

Araştırma Makalesi

Yapı Bilgisi Eğitiminde Detaylandırma İlkeleri: Mimarlık Okullarına Bir Bakış

Araştırma Makalesi

Indoor Air Quality Satisfaction Assessment of Students in Architecture Studios

Creative Commons

Creative Commons License
Bu eserin telif hakları Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kapsamında korunmaktadır.