BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2014, Cilt: 40 Sayı: 40, 155 - 159, 05.06.2015

Öz

Eğitim Bilimleri Dergisi / Journal of Educational Sciences • Yıl / Year: Haziran / June 2014 • Cilt-Sayı / Volume-Issue: 40 ss/pp. 147-151 • ISSN: 1300-8889 DOI:

Kaynakça

  • Altun, M. & Akkaya, R. (2014). Matematik öğretmenlerinin PISA matematik soruları ve ülkemiz öğrencilerinin düşük başarı düzeyleri üzerine yorumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(1), 19-34.
  • Asil, M. (2010). Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA) 2006 öğrenci anketinin kültürler arası eşdeğerliğinin incelenmesi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Aslanoğlu, A. E. (2007). PIRLS 2001 Türkiye verilerine göre 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileriyle ilişkili faktörler. (Yayınlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Başusta, N. B. (2013). PISA 2006 fen başarı testinin madde yanlılığının kültür ve dil açısından incelenmesi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Dimmock, C. & Walker, A. (1998). Comparative educational administration: developing a cross-cultural conceptual framework. Educational Administration Quarterly, 34(4), 558-595.
  • Drake, B. (2004). International education and IB programmes (worldwide expansion and potential cultural dissonance). Journal of Research in International Education, 3(2), 189-205.
  • Özmen, T. D. (2013). PISA 2009 okuma becerileri testi maddelerinin yanlılık açısından Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri ve Birleşik Krallık uygulamalarında karşılaştırılması. (Yayınlanmamış doktora tezi), Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.

Kitap İnceleme: Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi

Yıl 2014, Cilt: 40 Sayı: 40, 155 - 159, 05.06.2015

Öz

Kitabın Adı: Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi
Kitabın Editörü: Ayşen Bakioğlu
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Basım Yılı: 2014 (Üçüncü Baskı)
Sayfa Sayısı: ix + 325
ISBN: 978-605-133-533-9

Kaynakça

  • Altun, M. & Akkaya, R. (2014). Matematik öğretmenlerinin PISA matematik soruları ve ülkemiz öğrencilerinin düşük başarı düzeyleri üzerine yorumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(1), 19-34.
  • Asil, M. (2010). Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı (PISA) 2006 öğrenci anketinin kültürler arası eşdeğerliğinin incelenmesi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Aslanoğlu, A. E. (2007). PIRLS 2001 Türkiye verilerine göre 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileriyle ilişkili faktörler. (Yayınlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Başusta, N. B. (2013). PISA 2006 fen başarı testinin madde yanlılığının kültür ve dil açısından incelenmesi. (Yayınlanmamış doktora tezi). Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Dimmock, C. & Walker, A. (1998). Comparative educational administration: developing a cross-cultural conceptual framework. Educational Administration Quarterly, 34(4), 558-595.
  • Drake, B. (2004). International education and IB programmes (worldwide expansion and potential cultural dissonance). Journal of Research in International Education, 3(2), 189-205.
  • Özmen, T. D. (2013). PISA 2009 okuma becerileri testi maddelerinin yanlılık açısından Türkiye, Amerika Birleşik Devletleri ve Birleşik Krallık uygulamalarında karşılaştırılması. (Yayınlanmamış doktora tezi), Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Şeyma Nur Didin

Yayımlanma Tarihi 5 Haziran 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 40 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Didin, Ş. N. (2015). Kitap İnceleme: Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 40(40), 155-159.