BibTex RIS Kaynak Göster

E-LEARNING TECHNIQUES WITH SUPPORT FOR FORMAL EDUCATION

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 1, 426 - 432, 01.02.2012

Öz

E-Learning system, a new concept in our country, is recommended for learners to acquire and perceive information more effectively and easily. Unfortunately, nowadays this system is considered an alternative to formal education. The aim of this paper is to design a new system to use e-learning systems as a supportive element instead of being used an alternative to formal education. In this way, some of the practices which cannot be performed in a traditional classroom environment will be carried out more easily. This system will, as a result, provide the classic education to be reinforced. Consequently, e-learning system and traditional classroom-based learning system will form a unit by complementing each other. The system will be specifically designed for vocational courses in vocational schools. Therefore, it will be an integrated structure with education and training systems of vocational schools.

E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 1, 426 - 432, 01.02.2012

Öz

Bilgiyi kolay edinme ve algılama yöntemi olarak önerilen ve ülkemizde yeni bir kavram olan e-öğrenme sistemleri ne yazık ki günümüzde örgün eğitime bir alternatif olarak düşünülmektedir. Bu bildirinin amacı e-öğrenme sistemlerini örgün eğitime bir alternatif olarak kullanmak yerine, destekleyici bir unsur olarak kullanılmasını sağlayacak bir sistemi tasarlamaktır. Bu sayede geleneksel sınıf ortamında yapılamayanlar, tasarlanan e-öğrenme sistemi ile gerçekleştirilerek, verilen eğitim pekiştirilmesi sağlanacaktır. Bu sayede e-öğrenme ile geleneksel sınıf tabanlı öğrenme sistemi birbirlerini tamamlayıcı bir bütün oluşturacaktır. Tasarlanacak sistem meslek yüksekokulları meslek derslerinde kullanılmak üzere meslek yüksekokullarının eğitim-öğretim sistemiyle bütünleşik bir yapıya sahip olacaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Murat Işık Bu kişi benim

Mustafa Yağcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Işık, M., & Yağcı, M. (2012). E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ. Education Sciences, 7(1), 426-432. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Işık M, Yağcı M. E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ. NWSA. Şubat 2012;7(1):426-432. doi:10.12739/10.12739
Chicago Işık, Murat, ve Mustafa Yağcı. “E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ”. Education Sciences 7, sy. 1 (Şubat 2012): 426-32. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Işık M, Yağcı M (01 Şubat 2012) E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ. Education Sciences 7 1 426–432.
IEEE M. Işık ve M. Yağcı, “E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ”, NWSA, c. 7, sy. 1, ss. 426–432, 2012, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Işık, Murat - Yağcı, Mustafa. “E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ”. Education Sciences 7/1 (Şubat 2012), 426-432. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Işık M, Yağcı M. E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ. NWSA. 2012;7:426–432.
MLA Işık, Murat ve Mustafa Yağcı. “E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ”. Education Sciences, c. 7, sy. 1, 2012, ss. 426-32, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Işık M, Yağcı M. E-ÖĞRENME TEKNİKLERİ İLE ÖRGÜN EĞİTİMİN DESTEKLENMESİ. NWSA. 2012;7(1):426-32.