Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 2, 567 - 583, 01.03.2010

Öz

TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 2, 567 - 583, 01.03.2010

Öz

Bu çalışmada Milli Eğitim Bakanlığı 2004 Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı ile Kanada’nın Ontario Eyaleti 1998 yılı Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı, temel alınan yaklaşım, içerik, amaç, öğrenme-öğretme süreci ve ölçme ve değerlendirme yaklaşımları bakımından karşılaştırılarak değerlendirilmiştir. Araştırmada nitel yöntem kullanılmıştır. Araştırma sonucunda; programların kapsadıkları sınıf seviyeleri, öğrenme alanları, öğrenme alanları ve ünitelerin sınıflara dağılımı, program amaçları, programda yer alan kazanım sayıları ve kazanımların derecelendirilmesi bakımından farklılıklar bulunmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Fatma Taskin Ekıcı Bu kişi benim

Hüseyin Eş. Bu kişi benim

Mustafa Sarıkaya Bu kişi benim

Erhan Ekici Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ekıcı, F. . T., Eş., H., Sarıkaya, M., Ekici, E. (2010). TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences, 5(2), 567-583.
AMA Ekıcı FT, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E. TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. Mart 2010;5(2):567-583.
Chicago Ekıcı, Fatma Taskin, Hüseyin Eş., Mustafa Sarıkaya, ve Erhan Ekici. “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 5, sy. 2 (Mart 2010): 567-83.
EndNote Ekıcı FT, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E (01 Mart 2010) TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences 5 2 567–583.
IEEE F. . T. Ekıcı, H. Eş., M. Sarıkaya, ve E. Ekici, “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”, NWSA, c. 5, sy. 2, ss. 567–583, 2010.
ISNAD Ekıcı, Fatma Taskin vd. “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 5/2 (Mart 2010), 567-583.
JAMA Ekıcı FT, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E. TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2010;5:567–583.
MLA Ekıcı, Fatma Taskin vd. “TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 2, 2010, ss. 567-83.
Vancouver Ekıcı FT, Eş. H, Sarıkaya M, Ekici E. TÜRKİYE MEB VE ONTARIO (KANADA) EYALETİ FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILARAK DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2010;5(2):567-83.