Bu çalışmanın amacı,
doğal öğretim yaklaşımına ve doğal öğretim yaklaşımının ortaya çıkış
felsefesine ilişkin genel bilgi vermek, doğal öğretim yaklaşımından biri olan
gömülü öğretim sürecinin temel uygulama ilkelerini ve basamaklarını açıklayarak
gömülü öğretim sürecinin gelişimsel yetersizliği olan okulöncesi dönemdeki çocuklara,
bu çocukların ailelerine ve öğretmenlerine sağladığı katkıları paylaşmaktır.
Ayrıca, çalışmada gömülü öğretimin etkililiğinin ve verimliliğinin ortaya konduğu
alanyazın üzerinde durularak uygulamacılara yönelik önerilere yer verilmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Ocak 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 19 Sayı: 2 |
The content of the Journal of Special Education is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International Licence.