Bu çalışmada Sakarya Üniversitesi baz alınarak fen, sosyal, eğitim ve tıp bilimlerinde çalışan öğretim elemanlarının bütün akademik hayatları boyunca ürün olarak ortaya çıkardıkları kitap, makale ve patentlerin istatistiki olarak incelenmesi yapılmış ve Öğretim Elemanlarının kitap yazımına ayırdıkları mesailerin genel durumu ortaya konulmaya çalışılmıştır. Öğretim elemanlarının akademik ürünler ortaya koymadaki performanslarının üniversite içinde geliştirilmiş olan akademik ilerleme kriterlerinden çok, ülke çapında ortaya konan akademik ilerleme kriterlerine göre şekillendikleri açığa çıkmıştır.
Akademisyen kitap ve makale yazımı ulusal ilerleme kriterleri
In this work, it is aimed to look at the tendency for the faculty members at the Sakarya University towriting scientific papers and books and to understand the reasons why the faculty members prefer oneto another. This search has been performed statistically and the system of SABİS of Sakarya Universityhas been used to collect the raw data. As a result it has been found that the choices made by the facultymembers are mainly being directed by the national academical progressing criteria rather than the university own posting criteria.
Academicians writing papers and books national progressing criteria Sakarya University
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 4 Sayı: 3 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
COPE: https://publicationethics.org/about/our-organisation
WAME: https://www.wame.org/conflict-of-interest-in-peer-reviewed-medical-journals
ICMJE: https://www.icmje.org/about-icmje/
BOIA: https://www.budapestopenaccessinitiative.org/