Sakarya University Journal of Education
Kapak Resmi
Makale Gönder Hakemlik İsteği Gönder Amaç ve Kapsam Yazım Kuralları Etik İlkeler ve Yayın Politikası Son Sayı Editör Kurulu İletişim Arşiv
...
Giriş
ISSN 2146-7455 | e-ISSN 2146-7455 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Sakarya Üniversitesi |


Değerli yazar/lar,

2019 yılı başında itibaren, SUJE dergisi, uluslararası düzeyde kabul gören indekslere girebilme hedefi çerçevesinde, pek çok yeni ölçütü uygulamaya koymuştur. Bu çerçevede, bu uygulamalardan biri de, SUJE dergisinin İngilizce-Türkçe yayın biçimine dönüştürülmesi olmuştur. Bugüne kadar uluslararası düzeyde kabul gören bazı indeksler girmiş bulunmaktayız. Fakat en öncelikli hedefimiz, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen yetiştirme alanında, “alan indekslerinden” birinde taranan hale gelmektir. Bu çerçevede, yaklaşık 1,5 yılı aşkın süredir başvuruda bulunduğumuz, izlendiğimiz ve sonuç beklediğimiz alan indekslerinden birisinden gelen cevaba göre, kriterlerin büyük oranda sağlandığı belirtilerek, SUJE dergisinin 2021 yılı için de izlemeye devam edileceği/alındığı bildirilmiştir. Bu çok önemli bir aşamadır. Bu nedenle, SUJE editör kurulunun görüşleri neticesinde, bundan böyle, SUJE İngilizce dil editörleri tarafından akademik İngilizce dili yetersiz olan tüm çalışmalardan, belgelendirilmesi kaydıyla, Proofreading-Düzeltme istenecektir. İngilizce dil editörleri tarafından akademik İngilizce dili yetersiz bulunan ve belirtilen nitelikte Proofreading yaptırmayan, ya da Proofreading-Düzeltme sonrasında, dili halen yetersiz bulunan aday çalışmalar, hakem ve editör değerlendirmesi olumlu olsa bile, SUJE dergisinde yayınlanmayacaktır. Tüm yazarlarımızın bilgilerine sunulur.
Saygılarımızla.




Sakarya University Journal of Education

ISSN 2146-7455 | e-ISSN 2146-7455 | Yayın Aralığı Yılda 3 Sayı | Başlangıç: 2011 | Yayıncı Sakarya Üniversitesi |
Kapak Resmi


Değerli yazar/lar,

2019 yılı başında itibaren, SUJE dergisi, uluslararası düzeyde kabul gören indekslere girebilme hedefi çerçevesinde, pek çok yeni ölçütü uygulamaya koymuştur. Bu çerçevede, bu uygulamalardan biri de, SUJE dergisinin İngilizce-Türkçe yayın biçimine dönüştürülmesi olmuştur. Bugüne kadar uluslararası düzeyde kabul gören bazı indeksler girmiş bulunmaktayız. Fakat en öncelikli hedefimiz, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen yetiştirme alanında, “alan indekslerinden” birinde taranan hale gelmektir. Bu çerçevede, yaklaşık 1,5 yılı aşkın süredir başvuruda bulunduğumuz, izlendiğimiz ve sonuç beklediğimiz alan indekslerinden birisinden gelen cevaba göre, kriterlerin büyük oranda sağlandığı belirtilerek, SUJE dergisinin 2021 yılı için de izlemeye devam edileceği/alındığı bildirilmiştir. Bu çok önemli bir aşamadır. Bu nedenle, SUJE editör kurulunun görüşleri neticesinde, bundan böyle, SUJE İngilizce dil editörleri tarafından akademik İngilizce dili yetersiz olan tüm çalışmalardan, belgelendirilmesi kaydıyla, Proofreading-Düzeltme istenecektir. İngilizce dil editörleri tarafından akademik İngilizce dili yetersiz bulunan ve belirtilen nitelikte Proofreading yaptırmayan, ya da Proofreading-Düzeltme sonrasında, dili halen yetersiz bulunan aday çalışmalar, hakem ve editör değerlendirmesi olumlu olsa bile, SUJE dergisinde yayınlanmayacaktır. Tüm yazarlarımızın bilgilerine sunulur.
Saygılarımızla.




Cilt:11 Sayı:1 Son Sayı
Cilt 11 - Sayı 1 - 30 Nis 2021
  1. The Effect of Acceptance and Commitment Therapy-Based Psychoeducation Program on University Students’ Meaning of Life Levels
    Sayfalar 1 - 27
    Özgür DEMİRCİ SEYREK, Kurtman ERSANLI
  2. Effects of COVID-19 on Gifted Students’ Quality of Life (QOL-GSS): Scale Development and Application
    Sayfalar 28 - 50
    Şefika Şule ERÇETİN, Nihan POTAS, Şuay Nilhan AÇIKALIN, Nilüfer KOÇTÜRK, Sema ABAL
  3. Investigation of School Kindness and Student Covitality Among Syrian Refugee Students, Turkish Internally Displaced Students and Natives at Turkish Primary Schools: The Case of Bursa
    Sayfalar 51 - 66
    Başak ÇALIŞKAN, Nagihan OĞUZ DURAN
  4. The Drexel Defusion Scale: Reliability and Validity of the Turkish Version
    Sayfalar 67 - 82
    Gökçen AYDIN, Oya Yerin GÜNERİ
  5. Comparison of a More Effective and a Typical Teachers’ Lesson Plan Detail
    Sayfalar 83 - 100
    Fatima Zehra ALLAHVERDİ, Lynn GELZHEİSER
  6. Teachers’ Opinions on the Philosophical Foundations of the Elementary Teaching Curriculums
    Sayfalar 101 - 120
    Büşra ÖKSÜZ, Şener ŞENTÜRK
  7. The Views of University Students on Gamification-Enhanced Online Learning Experiences
    Sayfalar 121 - 154
    Murat TOPAL, Özcan Erkan AKGÜN
  8. Middle-School Students’ Perceptions of History of Science
    Sayfalar 155 - 181
    Muhammet Emin MISIR, Onur ADIGÜZEL
  9. The Relationship Between Prosocial and Antisocial Behaviors and Personality Traits in Team Athletes
    Sayfalar 182 - 194
    Selman CUTUK, Zülbiye KAÇAY, Zeynep AKKUŞ ÇUTUK
  10. Examining the Pre-service Teachers’ Components of Self-Efficacy Beliefs in Science Teaching (SEBST)
    Sayfalar 195 - 217
    Dilber POLAT, Gülşah ULUAY, Uğur BAŞARMAK
Dizinler