Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Oğuz Aktürk
Doç. Dr.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
7
4
Yayın
7
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Ölçme-Değerlendirme Okuryazarlıklarına Etki Eden Etmenlerin İncelenmesi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar:
Kemal İzci
,
Gürbüz Çalışkan
,
Ahmet Oğuz Aktürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
ATIF
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeyleri ile Öz-yeterlik İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Aktürk
, Ayşe Delen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
0
ATIF
1
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET ALGILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ KULLANILARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Aktürk
, Sinem Mıhçı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Web 2.0 Araçlarının Eğitim-Öğretim Ortamlarında Kullanımına Bir Bakış: 2010-2020 Dönemi Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Muharrem Altunışık,
Ahmet Oğuz Aktürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3164
0
FAVORİ
3164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Teknoloji Kabul Düzeyleri ile Öz-yeterlik İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Aktürk
, Ayşe Delen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
1
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Ölçme-Değerlendirme Okuryazarlıklarına Etki Eden Etmenlerin İncelenmesi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar:
Kemal İzci
,
Gürbüz Çalışkan
,
Ahmet Oğuz Aktürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
1
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat