avatar
Ayten Övür Doç. Dr. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 37 TR Dizin Atıf 5
6 Yayın
37 Hakemlik
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Gazetecilik Çalışmaları Kitle İletişimi Yeni Medya

Biyografi

1974 doğumlu Ayten Övür, Marmara Üniversitesi Gazetecilik Bölümü'nden 1997 yılında mezun oldu. Gazeteciliğe Marmara Üniversitesi Haber Ajansı’nda (MİHA) başlayan Övür, 1995-1997 yılları arasında Nokta Dergisinde muhabir olarak çalıştı. Mezuniyetinin ardından 2 yıl ABD’de yaşayan ve University of California Los Angeles’ta (UCLA) Televizyon gazeteciliği eğitimi alan Övür, New York’ta The Resident gazetesinde foto muhabirlik yaptı. 2000-2008 yılları arasında tv8’de internet haber editörü olarak çalışan Övür, bu sırada Marmara Üniversitesi Radyo TV ve Sinema Anabilim Dalı İletişim Bilimleri Bilim Dalı’nda yüksek lisansını ardından da doktorasını tamamladı. 2009’da CNNTürk’te “Mithat Bereket ile +1” programının editörlüğünü yapan Övür, Küba ve Peru’da aldığı İspanyolca eğitimin ardından Doğan Haber Ajansı’nda önce internet editörü sonrasında da dış haberler editörü olarak 8 yıl çalıştı. 2016 yılında akademiye geçen Ayten Övür, Mart 2022’de İletişim Çalışmaları alanında Doçent unvanı almaya hak kazandı. İstanbul Üniversitesi Sosyoloji bölümünde ikinci lisansını tamamlayan Övür, halen İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesinde dekan yardımcısı ve Televizyon Haberciliği ve Programcılığı Bölüm Başkanı olarak görev yapıyor. Aynı zamanda İstanbul Aydın Üniversitesi Yeni Medya Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü olan Övür, “Haber Yazma Teknikleri”, “Haber Uygulamaları”, “Ajans Haberciliği”, “İletişim Bilimine Giriş”, “Medya ve Propaganda”, “Sosyal Psikoloji”, “Dijital Kültür”, “Etkileşimli Dijital Anlatı” ve “Nesnelerin İnterneti” gibi lisans ve yüksek lisans düzeyinde uygulamalı ve kuramsal dersler veriyor. Övür’ün ulusal ve uluslararası düzeyde çok sayıda yayını bulunuyor.

Kurum

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3549

TÜRK KAHVESİ MARKALARININ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2022 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/BYK.m.26515393.2022.10/1.38-57
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 478

0

1

478

Yayınlar

0

368

TÜRK KAHVESİ MARKALARININ DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI
Yayın Bilgisi: 2022 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/BYK.m.26515393.2022.10/1.38-57
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 478

1

478

0

547

0

5299

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.